Translate

2012. december 1., szombat

Youtube hírdetések

Gondolom már mindenki kapott idegbajt mikor Youtubon akarta hallgatni kedvenc zenéjét és benyomtak egy idegesítő reklámot (-__-) Tudjátok ez a "változtasson kötelezőjén" stb-stb 
Nálam mondjuk rendszerint bejönnek Japán hirdetések is...volt például valami kocsi reklám meg mosogató reklám xD Mondjuk ott is kiakadtam, Minek nekem Japán mosogatószer?! xDXDxD Volt olyan is hogy egy Japó csaj dumált benne 10 mp-es szünetekkel idegesítő hanggal, akkor éppen fel lett tekerve az agyam nagyon (>_<) és kimentem teregetni az előszobába, közben elindítottam a Nilili Mambot a Block-B -től és Zicko hangja helyett ez az idegesítő nőszemélyt hallgathattam T_T Mert nem volt kedvem vissza menni és átnyomni. De nagy erőt véve magamon és kis káromkodással át ugrottam a hirdetést.(...1időn belül...) Viszont volt egy ami nagyon tetszett. Éppen a barátommal voltunk a szobába és hát izéé elvoltunk foglalva (-♥;)
Szóval nem tudtam felismertetni a zenét csak néhány japán szóra emlékeztem és a címére. Másnap reggel beírtam és megtaláltam itt van --->
remélem lejátssza. Nagyon szeretem ezt a zenét, olyan kis vidám. ^^ Mint a Kiddietől a Smile.

Naa és ha már ilyen zene ömlésem van akkor egy kis Block B-t is amiről az előbb volt szó ^^
és akkor ezt is mert ezt is imádom tőlük....
Jó zene hallgatást ^^      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/