Translate

2012. december 7., péntek

Anime Simon

Ma néztem meg egy dumaragut aminek a címe Anime Mánia volt. Röviden kivesézte Simon hogy miért nem szereti Japánt >< Miután elfogadtam...hiszen annyian irtóznak Japántól :/ Mondjuk megértem hogy miért lett elege Simonnak...tudjátok mit nézzétek meg.
 A vége felé van.

Szóval abban egyetértek, hogy ha valamit túlzottan felkapnak akkor az nem igazén jó, és a legtöbb embert inkább elijeszti , főleg aki így...normális. Aki a valós értelmét látja az animének, mangának, aki érti hogy mi az a Japán...vagy Kawaii Chibi. Aki úgy igazán szeretné. És akkor jön egy sehonnani ember aki üvöltözi a KÍNAI szavakat keveri Japánnal, animét is néz és közben áradozik hogy milyen jó ez a MESE. Szóval megtudom érteni, Simont. Bár  mikor be jött a Pokemon, akkor még kicsi voltam és szerettem is, és arról se volt fogalmam hogy mit nézek, szóval...valójában most tudtam meg hogy volt ilyen időszak...egy olyan Japán időszak, mint volt az emo, ami engem is elkapott és még mindig annak tartom mondjuk magam lélekben, csak a Visual Kei jobban elkapott most. Hmmm jó volt emonak lenni :/ Szerettem, volt miért kiállnom, mint most Japánért....nah jó nosztalgiázok egyet aztán folytatom a blogot a zenékkel...Ja és ne feledjétek 8. van. Adventi Naptár új linkje vár rátok!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/