Translate

2012. december 9., vasárnap

Édes "család"

Reggel már úgy kezdünk hogy veszekedés van.
Wáá végre normális billentyűk, lehet velük normálisan és gyorsan írni, kevés hibával. ^^
Nem ébresztettem a  családot -.-" Igen ez a vita tárgya. -.-" Mert biztos az én dolgom ébreszteni, van okos telefonjuk, ébresztő órájuk, egyet csak feltudnak húzni, vagy beállítani, ha én ébresztek akkor meg le vagyok baszva hogy miért nem hagyom őket aludni. -.-" vagy esetleg miért nem ébresztettem előbb. Szóval inkább nem csinálok semmit és az eredmény ugyan az mert így is úgy is ugyan addig alszanak.  .__.  szóval kilencig itthon leszek, aztán bemegyek a városba, Dokihoz meg csizmát venni, remélem fél 2-re itthon vagyunk mert addigra jön a  Márk O-o
Ja meg azt is megkaptam hogy nem veszem ki a részem a családi életben, hol van itt család? hol van itt élet? 1.soha nincsenek itthon, ha itthon vannak akkor veszekednek, vagy pakolnak. Ha nekik ez az élet, akkor jó, de nekem nem ez. Segítek amennyit tudok, de nem ismerik el még azt sem. Anyu azt mondta az előbb hogy Én úgy álok a dolgoknak hogy rögtök le akarnak cseszni, pedig csak beszélgetni akar velem. Kérdem én Ez: "Már hányszor meg mondtam hogy ha előbb felébredsz mint mi akkor ébresz fel minket. Miért nem lehet ezt meg csinálni? olyan nehéz?! (o@o) "
Na nektek minek tűnik? Beszélgetésnek vagy lecseszésnek, ez szerintem lecseszés, a beszélgetés az ilyen lenne: " Miért nem ébresztettél fel?" és ezt már lehet folytatni, és nem le cseszően ahogy anyu folytatná ---> válasz erre: "Bocsi, elfelejtettem" Anya erre ezt válaszolná: "Miért nem tudsz oda figyelni? Nem lehet semmit se rád bízni, nem segítesz semmiben."    NA b+ ez is aztán k*rvára beszélgetés de tényleg -.-" És ne higgyétek hogy csak találgatom hogy így lenne, volt már ilyenre példa, nem is egy.
Beszélgetés: " Jól van, máskor ne felejtsed el ha lehet, Akkor el indulunk 9-kor jó?" -na igen így jó lenne, talán, így olyan Boldog anime családnak tűnik, de úgy látszik hogy ilyen nincs. De azért én megpróbálok majd ilyen lenni a gyerekeimmel.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/