Translate

2012. december 6., csütörtök

Télapó *-*

Mai reggel úgy ébredtem mintha 6-7 évvel ezelőtt lennénk. Teljes gyermeki boldogsággal keltem fel, hogy igen, itt van a Télapó. Hazaértem, kitakarítottam, kitettem a csizmám az ablakba és én is kitettem a családom ablakába az ajándékokat. ^^

Régen nem így zajlott, nagyon szerettem régen ezt az ünnepet. 

Már November végén a Karácsonyi újságot néztem és karikáztam be hogy miket akarok.Volt olyan is hogy még levelet is írtam xD Mama mondta hogy legyek jó gyerek, mert csak annak ad ajándékot a Mikulás. Jó voltam nagyon, folyton játszottam a húgommal, takarította, és kidíszítettem a szobámat is ^^ Minden plüssömnek elmondtam hogy legyetek jók!!! De nagyon! >< Számoltam a napokat...Majd mikor eljött a 6.-ka akkor felugrottam az ágyból és rohantam az ablakhoz nézve  a hóesést. Elmentünk a suliba, ott énekeltünk és ajándékot kaptunk...szaloncukrot, csokit...Majd itthon elmentünk a faluházba ahol bábjáték volt majd énekszó alatt bejött a Télapó és sorjában szólította a gyerekeket. Volt olyan év hogy minden kis zacskón volt egy virgács...>< De az enyémen nem volt O_O Olyan boldog voltam xDMajd mikor mentünk haza, esett a hó, és mire mentünk  be a szobába az ablakokban voltak az ajándékok. Olyan nagy meglepetés volt ez, és csoda, olyan nagy öröm...amit már nem tudok megérezni saját bőrömön soha :/

Lebukás: Egyik évebn ugyan így volt minden...aztán megláttam ahogy a mama teszi a csokit az ablakba, egy egész világ tört össze benne.  T_T

De mindegy a december maradt életem legszebb hónapja ^3^ 


Boldog Télapót Olvasók!! ^^

 



 ^^"

Egy kis karácsonyi előleg ^3^  

Jah és persze ne feledd: adventi naptár!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/