Translate

2012. december 31., hétfő

Új év.

Boldog újévet kívánok Nektek olvasók! ^^
de jó volt ez az év. Megígértem magamnak néhány dolgot....barátokat szerzek és lesz barátom aki nagyon szeret engem.
Mindet megkaptam. Bár lefogyni tartósan nem sikerült és új szobám sincs. De még is mondhatom hog ez az év nagyon jó volt! És köszönöm mindenkinek aki ilyen jóvá tette.
Vissza tekintés:
-Japánul kezdtem el tanulni.
-lett pasim, bár szakítottam vele....de most van egy olyan akit mindennél jobban szeretek. És nagyon köszönöm nekik hogy jobbá tették az életem.
-Új barátokat (többségben fiúk) szereztem. Mindegyikőjük nagyon hiányzik. Az a nyár amit velük töltöttem eddigi életem legjobb nyara volt. ^^
-sok dolgot kipróbáltam amit eddig nem...nem sorolom. és van valami amit el is vesztettem a nyáron (de nem sajnálom) ^^"
-Japán koncerteken voltam, Lm.c-n és An Cafén.
-Kék volt a hajam, szőke is most fekete és szürke...de az évet barnán és szőkén kezdtem.
-Animés dolgokat vásároltam a Sakurazakában.
-összevesztem egy jó barátommal...de azt sem bánom...rájötte hogy milyen is valójában.
-Boldog lettem. 
-Lett új kutyánk.
-Pár cicánk...(Villmos herczeg; Nyankó-sensei; Marci ♥ ♥ ♥;Nobu... Neo cicát Marcira cseréltük, egy Taszári macskára xD)
-Onigirit adtam annak akit a legjobban szeretek a világon.
-Leesett a poén amit apám 10 éve mondott.
-Hozzám szólt és beszélgetem is azzal a fiúval akivel már régóta szerettem volna.
-Voltam a nagybátyámnál akit nagyon szeretek. és Hiányzik TWT
-Megvettem életem legelső mangáját.
-Engedélyt kaptam a raszta hajra xD 
-Benne voltunk a Mondoban ><
-Megszerettem a halat.
-Koreai táncokat tanultam.
-Létre hoztam a Blogot...a Youtubon is nagy nézettségem van.
-Sokat koriztunk ^^
-kaptam egy Korit is.
-Együtt aludtam a barátommal, a Márkkal.
-És ma vele szilveszterezek! ^^ ♥ 
Szóval jó kis év volt. És tuti van amit kihagytam...de mind1.
Sziasztok!!!!
Boldog Újévet! 
Jövőre találkozunk!

 Funny Japánok ^^



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/