Translate

2012. december 13., csütörtök

Con. Zenék

Nah akkor folytassuk a zenéket.
Egy kis számolásba kezdtem...és jó lenne még a héten befejezni. Szóvall ha ma M-P ig vesszük, majd Q-T ig, aztán meg a többit, akkor megvalósítható. Csak az a baj hogy holnap nem leszek itthon, se net közelben, jövő héten meg sok mindenből írunk >< Na mindegy megoldom.

Először is engedjétek meg hogy egy nem ide illő zenét tegyek be, az az kettőt, az egyiket lehet hogy már mutattam, de nem emlékszem (_ _) Gome.
Blue Encount, az előbb találtam őket.

a Másik meg Hate Honey-től egy feldolgozás
Az egyik "M" betűs ma, a Muse, nem szeretem őket rettentően unalmasak ˘O˘ már most bealszok rajtuk. Na mindegy, ők is feldolgozták ezt a számot. De a Japóké 1000X jobb ><
Illetve egy szám van ami még elmegy tőlük
ahh legalább túl vagyok ezeken.

Kövi ^^
 hejj de nehezen találtam meg őket.
Metronome a neve az együttesnek. xDXDXD sorry de most halottam emg az énekes rész, baszki ezek betegek xD
Inkább hallgassátok meg.
ebből kell még egy. >x<
kawaii

Következő egy kedvenc előadóm Miyavi


ó róla kell csinálnom egy bemutatót Énekre, hát nem tök jó? *-* csak az osztály társaktól félek T_T

Moi diy Mois, de jó nevük van *-*
Kicsit betegeknek látszanak külsőre stílusra, és dalszövegre nézve, zenét most hallgatom, furcsa kezdet, aztán egész jó kis hang, majd a zene csúcspontja, kicsit uncsi. Olyan áldozó stílusú. O_O

Gyorsan megyek tovább
Mintha német nyelvet hallottam volna...na mindegy xD
Szóval Moonspell
ők se százasok, én félek xD


Wáá igen ezek jók *-* nagyon jók
Motionless in White


 Igen ők tetszenek.

Mucc jön. ööö ez nem egy kifejezés xD a Nevük az hogy Mucc, félre értés ne essék.
"N" betű jön, és egy csajjal kezdek
Namie Amuro
nem rossz szám
Nega
Ó őket már rég hallgattam.

Neon trees jónak ígérkezik...
éés nem rossz.

 Nick Cave
Cép cám.

Most egy rémálom jön, de tényleg...Nightmare nevű J-rock együttes.
kicsit betegek a srácok xD
"O" betű jön két előadó erejéig.
Olivia
És a One Ok Rock

Egy kis érdekesség róluk: a nevük nem teljesen fedi a valóságot xD ugyanis a srácok régen mindig egy órakor próbáltak, és az egy óra angolul az One' a clock, csak hogy!! nem tudják teljesen kimondani az "l" betű miatt, mivelhogy mindig "r"-t ejtenek helyette. Szóval One a crock...és így hogy ne legyen olyan feltűnő át variálták One ok Rock-ra. xD

Okoskák ><

És a "P" betű. Uccsó betű mára.

Panic at the Disco.

Ezért a számért van oda az  Imotó-sanom szóval ezt külön neki küldöm ^^ Remélem meg tudod nézni Hach, és nem fagy le a géped. Tényleg, nálatok nincs ilyen problem? Nem akadozik az oldalam?!  

Következő
hát ezt meg se próbálom leírni, se kiolvasni xD Phantasmagoria neve, na jó próbáljuk: "Pantaszmagoria" Jó? Jó? Jól csináltam? Ügyes voltam?...Ügyes voltam!!
 amúgy jók.

P!nk


De sokat hallgattam én ezt. hööööm *sóhaj*

Plastic tree

Sokat próbáltam megszeretni ezt az együttest, de valhogy mindig lecsúszott rólam.
pedig nem rosszak.
Csak vannak számok amikor elindítom őket, szinte érzem hogy a szívem átveszi a ritmusát, és egy tűvel karcolja bele a dallamokat, és ezek azok amiket imádok. Bár most ez a szám amit linkeltem, nagyon ilyen érzést kelt bennem. 


hú te b+ ez tetszik xD
 Psysalia Psysalis Psyche

Plasticzooms

 Poisonblack

 

Háhh ez az utoló mára remek. \^o^/*nyújtózkodik elfáradtam >c<
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/