Translate

2012. december 6., csütörtök

Korán van még

Tegnap elmaradt a zenés ismertető  >< Gome!! (_ _)
De ma bepótlom, korán van még ><
Kezdem egy kis sajáttal Billy Talent:
Igen Full albumos, tök jó nem? ^^ Nem kell keresgélni, csak élvezni a zenét ^3^
Na de ha megunod, vagy esetleg végére értél akkor folytassuk az "E" betűsekkel majd utána az "F"-el.
okkké az elsőt át is ugrom... O_O
de rossz T_T sírni való xD

Ends
de szép *-*


Most találtam ---> Bejövős!

Epik High
Escape the fate
Imádás!! ♥
Exist Trace---Mindegyikőjük LÁNY!!!!!!!!! O_O Engem meglepett, tökre bejött a gitáros aztán rájöttem hogy csaj és wááá xD durva volt.
F betű jön :D

Fade

Framing Hanley
Fukai Mai
De szép hangja van TwT

Húha kifogytam xD
Se "E" Se "F"
Bár holnap nem leszek szerintem nagyon, elfoglalt leszek :$ Szóval megnézem mennyi "G" van ^^"
Há nem sok, se "H" Ha jók lesztek ide veszem a "H"-t is xD

Gackt
Szexi srác...férfi jah férfi hiszen nem fiatal az embörke.
40 éves lesz. O_O Istenem milyen helyes és fiatal arca és teste van O_O

Girugamesh



Golden Bomber....Róluk már dumáltam még az elején. Nem igazi banda, nem ők játsszák teljesen a zenét, de attól még jók.
De nagyon hülyék >x< xD


Guniw Tools érdekes zene kar, belinkelem
Jó régi nem? ^^"

"H" betű

Hamasaki Ayumi
Hangmás

Heidi, nem nem a film >< Az a film de rémisztő volt a pici lelkemnek régen xD

HIGH and MIGHTY COLOR

Hinder
Hirai Ken
Hiaki Grace Project- Hizaki a Mai Versailles egyik gitárosa, ebben az együttesben együtt volt Jasmine You valaki sajnálatos módon már nincs köztünk T_T Hizaki egy FIÚÚÚ igen az a kis peros coknyás srác XD Rettentően tehetséges és gyönyörű szólókat ereszt ki a gitárjából *-*    
Hong Kwang-Ho , Istenem de gyönyörű TwT *o*

How To Destroy Angels, hmm érdekes, jó :D
Hyde

Ez is csoda szép ^^

Jajj eberek elfáradtam, megyek aludni. Legyen jó álmotok. Oyasumi Mina!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/