Translate

2012. december 12., szerda

Internet hiány


<--Miku *°*

Nagyon kifáradtam!! >< Elment ma a net, és nem tudtam mit csinálni, már vártam hogy blogozhassak erre elmegy a net >< T-T Adás se volt így a letöltött Harry Pottereket néztem xD Nektek melyik a kedvenc részetek??
Utána meg mivel hogy elhatároztam hogy fogyok >-< xD ^^" Így futottam itthoni tornagépen. Tiszta izzadt vagyok és fáradt is, meg úgy érzem mindjárt sírok és nem tudom hogy miért T~T Szval szerintem elmegyek hajat mosni aztán meg aludni.  De holnap már hozom a zenéket is >< Gome Mina.
De mára is kaptok pár videót ^^ Kárpótlásul. Na meg a bejegyzés elején Miku meg Nyappy kutyuja szerintem segít hogy megbocsátsatok. ^ˇ^"

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/