Translate

2012. december 13., csütörtök

Hide

Matsumoto Hideto eredeti néven. 1964 December 13-án született Japánban Kanagawa prefektúrában.
1998 Május 2. Tokiyóban meghalt, öngyilkosságban.
Hide, az X-Japan tagja volt 1997-ig mikor feloszlott az együttes és Hide szóló karrierbe kezdett halála idejéig.
Halála: Reggel hunyt el, 2 óra szenvedés után. Felakasztotta magát egy törülközővel a fürdőszoba kilincsére. Találgatások még máig vannak, többen nem hiszik hogy ezt tette volna magával Hide-san, többek szerint alkohol miatt tette, de ezt az orvosi jegyzőkönyv kizárja. Hide még Május 1. koncertezett és interjút is adott.

1998 május 7.-én temették egy Buddhista templomban. Temetését kamerák rögzítették. Az X-Japan tagjai megjelentek a temetésen és zenéltek is. A Forever Love-ot adták elő.
A tagok beszédet is mondtak:
   Lesokkolt, amikor haláláról hallottam. Én valójában nem akartam elhinni, ami történt. Igaz, ő alszik gyönyörű arcával. Sokszor próbáltam felkelteni, de ő még mindig aludt…
Ötünk közt, Hide volt, aki tartotta nyugodságát és mindig kitalált valamit. Noha én voltam a vezető, ő volt a nyugodt ki adta a tanácsokat kezdtem elveszteni önuralmam és érzéseimet. Persze ez az egész feszültséggel járt, ő is kis híján elvesztette személyiségét. De eközben a nehéz időkben, ő mindig felhívott. Tudtunk beszélgetni az X-ről, zenéről, barátokról, életről, rajongókról, szinte mindenről. Ő olyan volt mint a bátyám és néha ugyanúgy az öcsém. Mi együtt ittunk, és néha verekedtünk. De a következő nap, ő oda jött hozzám és mondta: 'Yoshiki, csináltam valamit az éjjel? Bocsánat, de nem emlékszem semmire.' De most már nem mond nekem semmit… Alszik…
Minden rajongónak és barátnak, össze vagytok zavarodva. Nem tudom leírni ezt a szomorúságot szavakkal, de nekünk meg kell értenünk, és el kell fogadnunk ezt a fájdalmas valóságot. Mindenkit kérek, nézzen keresztül békés pihenésén…”



Zenék:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/