Translate

2012. december 1., szombat

Hangulatjelek

Gondolom már észrevetted hogy sok hangulatjelet használok ^^" Mert így jobban kitudom fejezni hogy mit érzek miközben írom a blogot ._. Van viszont néhány amit még nem használtam pedig nem lenne rossz mert nagyon kawaii és...hát na jók xD Szóval itt van pár Japán emotikon és jelentése.
(^_^)-Férfi
(^.^)-Nő
\(^_^)/-Hurrá
(^_^)/"-Integetek
(^_~)-Kacsintok
(-.-)-Butaságnak találom
d(^_^)b-Zenét hallgatok
(*_*)-Csillogó szemekkel lelkesedem.
(+_°)-részeg vagyok
(T_T)-Sírok
(>_<)-összeszorítom a szemem, nyugtalan vagyok és dühös
(^)(>.<)(^)-Középső ujjam mutatom. "nyazsgem"
(-_-)-ideges vagyok
(ô_ó)-kételkedem
(ò_ó)-dühös vagyok
(ó_ò)-aggódom.
(ô_ò)-kételkedve nézek rád
(ô_o)-felhúzom az egyik szemöldököm
(O_O)-csodálkozom nagyon
(^_^)" (^_^;)-szégyenkezem; együttérzést mutatok.
(ó_O)-szeptikus vagyok, nem értem meg.
(3>_<3)-szerelmes vagyok, rajongom
(._.);-szégyenlem magam, ideges vagyok
(X.X)-elvagyok ájulva
(+.+)-nem vagyok egészen jelen
(ö_ö)-női arc szempillás szemekkel
(@_@)-megvagyok zavarodva
=^.^= ---(,,,)^.^(,,,)--- -macska
\m/(-.-)\m/- Rock'N'Roll
'-'´(ò_ó)-mérges rocker
´'`\_(ò_Ó)_/´'`-zombi, szörnyeteg
"\/(o_O)\/"-tudatlan vagyok fogalmam sincs
///´0`///-izgatott nyögés piruló arccal
Q(*.*)Q-bokszoló
ヾ(´∀`)ノ-"kimegyek"
(^∇^)-Jó reggelt! (ohayo)

(^-^*) -Jó napot! (konnichiwa)
 ( ゚▽゚) - Jó estét! (konbanwa) 
(._.) -köszi (arigatou)
 ( ^ _ ^) -gratulálok (omedetou)
 (^o^) -örvendek (yorushiku)
 ('-'*)- már rég láttuk egymást (o-sashiburi)
 (_ _) - bocsi (gomen) 
( ´ ▽ ` ) -  hazaértem, megérkeztem (tadaima)
 (ノ´∀`*) - üdv itthon, isten hozott (okaeri) 
(´・ω・`) - jó utat (itterasshai) 
(o*・ω・) - mentem (ittekimasu)
 \(^ ^)/ - örülök neki (yorokobu) 
O(≧∇≦)O - nagyon örülök neki (oyorokobu) 
(;_・) - szomorú vagyok (kanashimu)
 ―(T_T)→ - vesztettem (make)
 (>。≪)-  au, ez fáj (itai)
 (O_O;) - sokk! (shokku) 
(>o<) - félek (kowagaru)
 (。_゜) - elestem (kokeru) 
......((((*。_。)_ - felveszem (hirou)
 (*・_・)ノ⌒* - eldobom (suteru) 
(・_・ 三・_・) - nem (iie)
 (・_・?) - kérdés, kétség (gimon)
 (*^^)^*) ☆Chu!!- csók, puszi (kisu) 
[(--)]ZZzzz... - álmos vagyok (nemu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/