Translate

2012. december 13., csütörtök

X-Japan and Hide






 

Emlék koncerteket szoktak tartani az X-Japan tagjai Hide és az együttes emlékére. Ez az emlék koncert amit ők csinálnak, szerintem a legszebbek közé tartozik. Szinte elhozzák nekünk a múltat és vegyítik a jelennel. Arra a pár órára elfelejted hogy mi történt és az örökké valóság lesz úrrá rajtad.
A kivetítőn Hide arca jelenik meg, az utoló élő koncertjükön felvett videó jelenetek, mikor Hide gitározik. Egy percig átéled újra azt mikor még élt. Nem rég néztem meg egy részt a Last Live videóból. Hide elkezd gitározni és Toshi az énekles leül mellé. Még fiatal az arca, és énekel. Hide néha felnéz és egyszer csak elmosolyodik. Ezután megnéztem ugyan ezt a rész emlékkoncerten. Toshi énekel megfáradt öreg arccal, Hide nézi őt a kivetítőről. Ugyan az a libabőr ül ki a testemen. És egy pillanatra elhiszem hogy még él. Egyszóval csodálatos amit az X-japan összehoz ilyenkor.
Amúgy az X-Japan mindig színes érdekes és elképesztően emlékezetes koncerteket nyújtottak.
2007-ben össze álltak, bár már nem követem őket...de biztos vagyok benne hogy töretlen sikereket érnek el máig.


Ez a videó 3 órás, ha nincs időd vagy erőd megnézni, nem baj rakok fel külön számokat.
X:
Forever Love



Endless Rain
 












Kurenai

Rusty Nail
Találtam egy érdekes videót, nézzétek meg nekem tetszik ^^


2008-as emlék koncert (még régebben kiraktam az oldalra)
Ez szép videó:
És ezzel a gyönyörű videó össze állítással meg is született a 100. Bejegyzésem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/