Translate

2012. december 9., vasárnap

Mai zene

Akkor nézzük a mai zenéket.
 j-M-ig

Jinkaku Radio - Taiyou  
érdekes...egyedi hangú...szerintem

K-on
alig találok egy normális videót ><
 Gome ha kicist össze csapott lesz igyekszek benne kommentálni  >< Nem volt túlzottan jó napom, beteg is lettem és anyuék is veszekedtek (megint/mindig) De megteszem ami tőlem telik. 
 Kamenashi Kazuya - Kizuna
Na ők kifejezetten tetszenek, és ismerősek is valahonnan. 


kövi "K"  Kana Nishino
 Közben ,megint elkezdődött a cseszegetés -.-" Tudnám miért én vagyok mindenért felelős ami ebben a  házban történik???!
 Mindegy...
Tovább

Kat-Tun
Kiyoharu, ő az akit eltudok képzelni hogy adták régen egy Japán zene csatornán, oka: nem tudom, csak nekem ez jutott eszembe. 

Egy csaj jön...Kokia
Gyönyörű TwT

Brutál külső xD
bár a zene nem igazán bonyesz, se durva...olyan egyszerű kis garázs bandának tűnik így elsőre. 
Nah de utána nézek még...
változatlan vélemény. 

El is érkeztünk az  "L" betűhöz... jaj de sokat vállaltam én ma (_ _) 

L'arc en ciel - Good Luck My Way...tetszik!! 
Kellemes...kicsit uncsi

És amúgy ha feltűnt és szúrja a szíved, szemed lelked füled és bármid hogy sokra mondom azt hogy "uncsi" akkor elmondom, hogy szerintem mi nem uncsi...majd persze ha az utolsó zenéhez értünk ami a *megnézem* *meg van* aaa Yui lesz. :) Majd nézd a blogot ^^ Jelezni fogok!

Nah szóval tovább
eeezt nem találtam, de találtam valami xD
jó nem? xD

oké vissza a zenékhez.
Na még is meg van de ruhadt unalmas (_ _#)
Skacok kérek már egy olyat ami meg fog és azt mondom hogy "wáóó ez jóó *-*"

Lareine...nah talán ez.
igen, ez szép. Ez jó!
Köszönöm (^°^)
Honnan vagytok ilyen ismerősük O_O ._. nem tom

szóval következő... l l l l L L L óóó  Lömöcö xD Azok jók ^^
L.MC
Wáá ebből annyi jó van ><  Nah Ők NEM UNALMASAK!!!! ÉRDEKESEK!!!! EGYEDIEK!!!

Ilyeneket keresek.

Lucy
Csak Live-ben találtam meg de jók.
Luna Sea, róluk sokat hallok mikor Japán zenékről keresek, sokat jelenthettek a Japán Zene megteremtésében. Több mai előadó tarja kedvencének is, hasonlóan mint az X-Japant. 
Végül is nincs velük gond. :)

Utolsó "L"
Lynch
 

 Zene pipa...csak kedves énekes-sama ne cseszerincsed el....oké meg volt, a' is pipa ^˘^ Jó zene.

közbe kiderült hogy nem megyek holnap suliba *hálelujaaa* és lázat mérek szóval félkézzel írok xd

"M" betű jön ( végre) 
Ebből sok van... oh csipog...no láz...szóval sok "M" betűs van szóval csak a felét vesszük ma. Jó? Ha nem jó akkor is >y< az az 7 szám jön még ide :)
Kezdődés!
Malice Micer
**gondol*Mibe is volt az hogy "Kezdődés"??* 
Mrilyn Manson 
Nem tom miért keverik Marilyn Monroeval -.-"
Na mind1
Beteg egy csávesz az tutkerbiztos, de birás van.   
 Az uncsi tesóm mutatta ezt a számot...(De hiányzol T_T Miért nem találkozunk mostanában?!) T,T
  
Matenrou Opera, na őket is szeretem... csak mindig elfelejtem a kedvenc számomat tőlük xD
Keresgélek utánna még egy picit.
ez is jó.
egyik kedvenc:
 
  A szövege miatt. Gyönyörű és át tudom érezni T_T

   Elhalványulnak a színek;
Elvesztem világosságomat.
Miért élek még mindig ebben
Az elenyésző világban...?

A hűvös hajnal eljövetelével
Már tudom, hogy újra eljön a reggel.
Mióta csak élek,
Emlékeim csak veled vannak tele.

Aah~
Könnyekben török ki, mikor felfogom,
Hogy nem láthatlak többet.
Aah~
Valóban... tényleg mindig rám néztél,
Egyedül rám!

Magányos lépteim visszhangzanak a járdán,
Meggyújtott cigarettám füstje
Eltűnik a tél illatával.

Ha még egy kicsit, csak még egy kicsit
Érettebb lettem volna...!
Bár már rájöttem, hogy csak magamra számíthatok,
A napok, amiken annyit agyaltam,
Folytatódnak az örökkévalóságig.
Mégis... túl hamar értek célhoz.

Aah~
Könnyekben török ki, mikor felfogom,
Hogy nem láthatlak többet.
Aah~
Valóban... tényleg mindig rám néztél,
Egyedül rám!

Persze, hogy te sem tudsz aludni.
Valószínűleg épp olyan magányosnak érzed magad,
Mint én.
Kérlek, várj még egy kicsit tovább,
Míg elmegyek érted!
forrás: http://j-rockmagyarul.blogspot.hu/search/label/Matenrou%20Opera?updated-max=2011-04-17T00:01:00%2B02:00&max-results=20&start=20&by-date=false

Maximum The Hormone
Ez se uncsi zene. Ha hallom midig ugrálni van kedvem xD Ennek az együttesnek köszönhetem hogy megismertem életem szerelmét ♥ Márkot ^^

 még van 3 zene

K-pop jön embere... Na ki találja ki melyik "M" betüs K-pop együttes jön?... <.<) ..(>.> MBLAQ Aki eltalálta nyert és aki nem az is egy számot tőlük YD És egy kacsintós ikszdét. ^^
Imááádom!
Itt van még egy.

Mejibray
ahhh a zene állatian király vadság wááá
*nyáladzás*
Hangszóró szaggató szám xD
ebből kell még egy
tombolni jó de kicsit uncsi az ének mikor üvöltözik vagy suttogva énekel (sutténekel) a többinénél viszont jó amúgy, egy kis negatív kritika. ^^" Gome.
 Azt hiszem mai utolsó:
Merry...érdekes.
Igen meg van a 7 "M" betűs. Amúgy azt hiszem volt egy amit kihagytam, de azt azért mert volt már az előzőkben. 
Hát akkor köszi a figyelmet az olvasást, oztán legyetek jók, nem sokára Karácsony ^^


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/