Translate

2013. február 27., szerda

Zene

Ma találtam, érdekes, olyan Amerikai Japán ( xd)
Nagyon dipis, és olyan meghitt hangulatban vagyok amúgy...de mivel  nem akarok szörnyen szomorú "melankolikus" hangulatot okozni így csak erre a bejegyzésre adom át a szót a Szomorú Mayának.
Gaaranak amúgy is szívszorító története van, de ezzel a számmal T_T

Kék szem vagy zöld...nem mindegy? Mindenkivel megeshet egy kis vagy esetleg nagy fájdalom is...bár az tény hogy ennek a kék szemű embernek sok fájdalom és erő van a hangjába...na meg a kék szemben gyönyörűen ragyog a könny.
A Naruto tele van megható és tanulságos résszel...Ez az egyik legszebb része...vagy 5x végignéztem és sírtam rajta...Az a szeretet amit Zabuza akkor mutat Haku felé mikor már késő...az ahogy látszik Zabuzán hogy már késő hogy elmondja mit érez Haku iránt...mind egy olyan gyönyörű dolog és fájdalmas is...A legszebb mikor a hópehely ráhullik Haku arcára és Zabuza lelke eltávozik...Az is nagyon látszik a részben hogy Kakashi és Narutóék milyen nagy tiszteletet adnak az ellenségeiknek is. Gyönyörű.
Mennyit könnyeztem én Bill gyönyörűséges szívig hatoló hangjára. Ebben a számban egy el nem titkolt segélykérés hangzik el...A fiúkban annyi érzelem fel halmozódott az évek során..Mindet elmondanám de ehhez sok idő kell rengeteg mondani valóm van róluk, de ígérem lesz egy hét amin bemutatom őket, és megértitek miről is beszélek.
A Green Day önmagában nagy lelki utazást tesz nekem, igazán kicsi voltam mikor apu több-számra hallgatta a számait.
Ha sírni akarok csak végig éneklem ezt a számot, ugyan is a szövegét annyit olvasttam, angolul, Japánul és magyarul hogy szinte kívülről tudom és némely soroknál már kapargatja a torkom a könny, de mikor megköszöni Kamijo Jasminenak hogy élt, és hogy láthatta...ott már két ágra folyik a könnyem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/