Translate

2013. február 24., vasárnap

Maya zeneajánló 2.

Ma folytatom a Japán zenéket amiket elkezdte a múltnapokban ki linkelni az oldalra..
Első rész-->http://animecsajalkot.blogspot.hu/2013/02/maya-zene-ajanlo.html

SuG-gal fejeztük be...OZ-zal folytatjuk.

-Oz- Rotate

A zene kemény zúzós. Az ének kellemes és kissé össze visszás de tűrhető. A névről mint szerintem mindenki másnak az Óz a csodák csodája jut eszembe ><  Van arról anime? O-O megnézném ha van...az Alice csodaországban-ról van o-o és jóóóó >< Bár csak mangát találtam róla de tényleg teccetős... Na eltértünk a tárgyról...Zene!!!!! 


BREAKERZ「LAST † PRAY」

Ma úgy látszik az animék körül forgom...ugyan is olyan mint egy opening...nem? Egy olyan Vampire Knight....Ao no Exorcist anime féle anime openingje. Nekem tetszik az alap zene...az ének kissé unalmas számomra...de fülbemászó.   


Buck-Tick - Love Letter

 Tartom magam...Death Note...ugrik be róla. A zene maga régies szerintem, ütemes, kissé zavaros, de szerintem összehozza azt az összhangot, amit akkor érzünk mikor levelet akarunk írni de nem tudjuk mit írhatnánk...Fejfájós, és zavart, ideges hangú. O_O

 

D - Snow White

 Erről a zenéről volt már szó...sőt az adventi naptárban is benne volt. Nagyon imádom ezt a számot...
Elhatároztam hogy kimegyek az utcára és a tónál erdőben a folyónál vagy más szét helyen felveszem a hóesést....csak hogy nem jött össze de majd jövő télen ^^...vagy ha fog esni még a hó...

 

PLUNKLOCK - Breakout 

 Kemény zene. Az Ének megy hozzá... na de rég hallgattam, de z teszik...csak most jövök rá O_O


Dir en grey - Kyo's solo

A Dir en Grey egy kemény lényegre törő szövegű...durva klippű és keményen játszó együttes...sose hittem volna hogy Kyo hangja lehet kellemes és lágy...de ez a szám...szívig hatoló...bár fogalmam sincs miről énekelhet...de tuti hogy ez is olyan mint a többi...komoly érzésekről szóló szám. Hallgassuk...
 

exist†trace 「TRUE」

Lányoké a szó....ehhez többet nem írok... (rossz emlékek. Aki ismer az tudhassa. xD) Egy egész hónapig azt hitték hogy a lányokat szeretem...Köszi Hachi (_ _)

 

DELUHI / Frontier 

ááá zúznak *-* Ez az amit a legtöbbször hiányolok egy számból...és ami még fontos egy számnak a zenéjében, hogy változatos legyen és összehangolt...ez az. És itt állok meg egy zenénél egy rövid Buddhához intézett imával, hogy ne legyen rossz hangja az énekesnek. És itt a zenéhez illően üvölt, és énekel a gyönyörű hangján. Minta zene  *-*

  

Sakurazaka - Masaharu Fukuyama

Ezt a számot..úgy mint az ezután következőket depis napjaimon találtam, és ezek voltak amik megnyugtatták a szívem. Olyan szép számok *-*

最愛 福山雅治 

Hangból ítélve ugyan az az előadó...mondjuk ha kiírná rendesen a Kanjikat a gépem úgy is megtudnám mondani >< Na mindegy a lényeg hogy ajánlom meghallgatásra...

Squall (スコール) - 福山雅治 《歌詞付き》 


福山雅治 「Good night」



   Ez a zen és a kép a videóban...Olyan melegséget költöztet a szívemben. HA elhagy a remény elég ezt meghallgatnom és vissza kapom a célom eléréséhez szűkséges erőt...Tudom hogy egyszer kijutok Japánba, és onnan fogom a blogot írni. És eltudom képzelni hogy kiállok az erkélyemre este, miközben a hátam mögött lévő fehér függönyt borzolja a szél. Kellemes nyári este van és én nézek a 7.emeletről a város nagy fényére, bentről meg szól ez a szám...és arra gondolok amit ebbe a bejegyzésbe írtam ez a szám alá...jajjj...de jó *-* Annyira várom hogy kimehessek oda.    

 

The Blue Hearts - Linda Linda

Ez bizony egy őrült japán punk zene. Olyan rossz hogy már jó ^^" A GazettE előszeretettel énekelgeti ezt a számot ^^ És ennyi meghallgatás után már én is...nagyon könnyen beleivódik a dalokat tároló agyunkba. 

 

9GOATS BLACK OUT | sink |

 

ALSDEAD/Distrust 

Elsőként ebbe a számba a srác rekedt hangja nyűgözött le az elején...majd a többi zene rész kissé ellaposodik...de amúgy a rekesztések, amikor oda nyomja a hangját ámulatba ejt.  
Na meg helyesek. 

「In Bloom」 

Még egy szám tőlük, itt már a zene jobb és az éneke meg ugyan olyan jól >< Ez a szám jobb mint az előző. 
 

MUCC - Kugatsu Mikka No Kokuin

Ők voltak Mo.n nem?? O_O Na mindegy, lehet hogy tévedek.. 
A klippben, az énekes olyan mint egy diliházból szabadult rab O_O bocsi de tényleg, amúgy a zene jó. Láthatatlanban azt mondanám hogy az elnyomásról, a kibeszélésről a kiközösítésről szól...de mivel nem tudok annyira japánul, így nem tudom >< De utána nézek. 
oh hogy van hozzá angol fordítás...áhhá...oké akkor majd lefordítom mert nagyon tetszik a szám.

  

Penicillin - New Future

Orvosnál voltam mikor elhangzott ez a szó : penicillin. És alig vártam hogy kiérjek az orvosi szobából hogy meghallgathassam xD   

DaizyStripper - Trigger

 Kawaii hangú csóka, jó zenen alatt énekel színes ruhákban...tiszta japán xD 
Amúgy az egyik gitáros olyan mint az unokabátyám.

DragonWAPPPPPPPPPPPPPPPPPPP.....

 .........PPPPPPPPPPPPPPPER

(jó igazából csak 6 "p"-vel írják, de így viccesebb ^^"...nem? O_O)



És ezzel a végére értünk a mai zene ajánlónak...Hacikójé lesz a következő...majd ennek a befejezése. 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/