Translate

2013. február 7., csütörtök

Februári témahét 4.nap Barátaim

Két legjobb barátom van akiket megemlítek többek közt.

Fanni: Fannit már 5-ik óta ismerem, de csak 7.-ik óta vagyunk barátok. Bár nem rég kiderült hogy oviban is volt már közünk egymáshoz, ugyan is tudtomon kívül ő volt az akit elütöttem biciklivel xD
Külső: Magas, de alacsony akar lenni, karcsú, de kövérnek mondja magát. Belső: nagyon kedves és érzékeny lány, de tud perverz is lenni O_O (ki hinné) xD
Egyébtulajdonságok: gyakran szerencsétlenkedik, ha sokáig nézzük akkor zavarba jön és vörös lesz az egész lány. gyakran esik le, lépcsőkről, vagy csak úgy simán egy helyből is.

Emese: Vele úgy talán 8. és 9.-ik között kezdtem el igazán barátkozni. Judozik.
Külső: Magas és erős lány, (félek tőle ^^" xD) Belső: Azt mondja h kedves, de...kedves(nem merek mást mondani xD) Nagyon okos és ügyes sportban.

És egypár srác akiket barátomnak tekintek...őket egy nyáron ismertem meg, és nagyon megszerettem őket, általuk maradt fent a Maya nevem. Nagyon hiányoznak, de napról napra (Haru Haru *gome de mindig eszembe jut ha a "napról napra" kifejezést használom*) szóval időről időre egyre távolabbinak érzem őket, és mintha meg se történt volna...lehet hogy csak egy álom volt amit az éj emésztett magában, és a csillagok ragyogása között a Hold fényében táncolt a szélnek szárnyán, majd eltűnt egy téli fuvallat halk árnyán.... T_T


   illetve a történetemhez tartozik három jó barátnőm akiket meg kell még említenem. Ő Nóri, Timi és Kitt. Velük alsóban barátkoztam össze. Nagyon jó barátok voltunk, azt hittük hogy semmi sem választhat minket szét. Azonban egy napon mikor 5.-esek lettünk, mindannyiunk szét ment. Külön osztályba mentünk. A Nóri bár az iskolába maradt, de még is messze volt tőlem. A Timi elköltözött, és a Kitt, hát ő a nyár alatt egy autóbalesetben meghalt T_T Nagyon szerettem őket, és még mindig szeretem őket. Nagyon hiányoznak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/