Translate

2013. február 13., szerda

Valentin nap

Sokan nem tekintik ünnepnek e napot...de én igen ^^ főleg hogy van barátom ^^" Azelőtt nekem se kellett. És szerintem nem arról van szó ezen az ünnepen hogy csak ma szeressük egymást, hanem hogy mindig...Valentinkor csak a szerelmet ünnepeljük és meglepjük kedvesünket egy kis dologgal. Persze ez nem zárja ki hogy máskor ne tegyünk ilyet. Kell is!! A szeretet az "adás". Ha adsz valakinek valamit akkor szereted. Nem kell tárgyra gondolni főképpen. Hanem például időre, figyelemre. Ha szereted figyelmet adsz neki és meghallgatod. Ha szereted időt adsz neki és vele vagy.  Értitek? ^^
Én mint ezt megadom a szerelmemnek és ő is megadja nekem. Nagyon szeretem őt. És ezen a napon nem különlegesebben szeretem, sem kevésbé, egyszerűen ezen a napon meghálálom neki hogy van nekem és hogy ad nekem, időt és velem van, ad nekem figyelmet és meghallgat mikor csak kell, vagy akarom. Ad nekem csókot és ölelést hogy ne érezzem magam egyedül. Ad nekem életet hogy élhessem a miénket, és ad nekem egy olyan érzést amivel én is képes vagyok így szeretni őt. Szeretlek Márk!! 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/