Translate

2013. február 6., szerda

Februári téma hét 2.nap: Én és a változásaim

Nos akkor a pótlás:

Egészen kicsi koromban rengeteget fotóztak...és valójában, titokban >< szeretem ha fotóznak xD akkor se tudtam értelmes fejet vágni :D Szóval most megpróbálok egy kis össze állítást csinálni hogy hogyan változtam és lettem a mai napra ilyen amilyen vagyok: KÉPEK!!
Első képem (Bocsánat a rossz képekért, de elromlott a képbevívő izénk nem tudom a nevét xD)
1 éves ^^
2 éves (hát nem édes *-*)


Sulis képek:
szorgalmas diák xD
 A kezemben tartom az első saját cicám Cinober (még ma is él) ^^

7 évesen
8 évesen
9 évesen itt nagyon meghíztam és azóta küzdök a kilókkal (_ _) de sikerült fogynom sokat ^^





 Szecsődi Karcsi (még fiú volt >-<)


És ekkor jött az életembe az Emo stílus:

Temperás hajfestés:
Ezek után lett szőke csík a hajamban 3 csík a frufruban ^^
Utolsó kép a hajamról Eredeti hajszínnel és a csíkokkal:
És a piros és még több színű haj: bár nem igazán látszik ><

Majd a barna szőke haj:




És a kék és barna haj :
 Ez volt elöször... (lenti) a fenti volt utána ><
 Szőke Kék haj
Szőke:
Szőke rózsaszín:
És a mostani fekete:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/