Translate

2013. február 25., hétfő

Zene ajánló Hachi módra 2.


Az előző Zeneajánló Hachi módra tetszett sok mindenkinek...szóval, kaptok még belőle.
Itt az első: --->  első

Ezuttal tényleg eredeti Kommentekkel. ^^
Szóval most befogom ^^...nehéz lesz xD
Haci...a színpad a tiéd.



BTOB - Lover Boy

"Nos ezt a számot is a nagyon bejövős zenékhez sorolnám mivel valamiért nagyon megfogott ."


" BTOB Lover Boy It's so blue részéről eszembe jutott Big Bang a Blue"

BIGBANG - BLUE 



BTOB - 아버지

" Megbánás, szeretet, tisztelet ( drámai csend ................) és rengeteg érzelem.Ez egy gyönyörű szám és ha meghallgatjátok ti is érezni fogjátok mind azt amiről ez a szám szól még akkor is ha nem értjük a szöveget ( tisztelet a kivételnek )"


SHINee 샤이니_DREAM GIRL

" Shinee visszatért jaj de jó én én is Shinee fan vagyok igazán de Taemin az a sárga "nadrág" amin rózsaszín is egyben hát az hogy is mondjam ........... na mind1 jól áll XD Amúgy tök jó dallamos és ez is elnyerte a tetszésemet ahogy még több emberét világszerte"
 "vagy jaj ezt ne szegénxy Taemin :'((((((( jaj
(megbánás xD)
 Jaj de szegény hát ilyen ruhát adnak reá XD"

Block B(블락비) _ NILLILI MAMBO

 "Nos a csirkét kergető kemény srácok IMÁDOM ezt a számot a srácok lazasága belengi az egész légkört."




TEEN TOP - To You 

személyes feljegyzés....meg kell tanulnom a táncát *-*  (na látjátok piciny Maya nem bírta ki hogy ne szóljon közbe xD (_ _) megyek is)
 

ja és cuki hogy benne ül a kádba talpig ruhában víz nélkül xD

JJ Project - BOUNCE 

Hachi itt átadta a szót pár mondatra: 
Várom a következő számukat, mert ez is elnyerte a tetszésemet...és hogy jó lenne ha ilyen lenne egy tanítási nap nálunk is.
Szívesen táncolnék anélkül hogy hülyének néznek. xD (nem táncolhat az ember a suliban anélkül hogy kiröhögnék *jól táncolok* asszem jól táncolok)
Az alap zene az a tüm tüm tüm ami fel le megy.... olyan mint a L.L. junior mit tennél című számának az alapzenéje. Szóval emberek rázzuk:

 

 

SHINee(샤이니) _ LUCIFER

" Shinee ez az első szám amit hallottam tőlük (oh régi szép emlékek :') ) aztán rendesen ki is akadtam, hogy milyen jól táncoltak utána pedig még jobban azon, hogy én mennyire nem ... nyeheheh (keserű nevetés)"

TVXQ!(동방신기) _ MIROTIC

 "Sajnálom a bandát, hogy fel kellett oszlaniuk tényleg nagyon jók voltak együtt szerintem úgy volt az igazi, de persze most így külön is hallgatom és szeretem őket."


 Feloszlott? O-O oh szegény Hachi..lehet hogy tényleg oda kéne figyelnem néha rá .__. ...mintha mondta volna .__. 

[Ashiyo] JYJ - In Heaven

 "Megható és szép és Junsu alakítása is csodás."

DBSK [Mirotic Concert] - It's My World - Jaejoong Solo


"Huh egyszerűen a hangja az olyan mint egy tollpihe amit fúj a szél . Gyönyörű (megint sírni fogok jaj......huh nagy levegő be a rosszat ki a jót jah nem nem fordítva huh ki a rosszat be a jót ki a rosszat be a jót de hát ez nagyon nagyon jó és sírni fogok."
 Igazad van Hachi...tessék...csak nyugodtan sírj.


















TVXQ! 동방신기_Humanoids

 "itt az idő a maradék TVXQ-hoz. Tetszetős a klipp ahogy az előbb mondtam jobbak voltak öten nem mintha külön-külön nem kapnak rajongótábort de akkor is na"


NU'EST - Action


"2:29-nél az a repp meg az egész szám úgy ahogy van ösztönzi az embert"

28/5/2010 Rain Bi _ Hip Song 

 "na a Bi Rain szóval ő hát olyan nem semmi ( Ez aztán most jól megaszontam XD ..... )Na de most komolyan ő sem mai gyermek, de én személy szerint bírom a számait és azt amit csinál mivel jó színész, előadó táncos és ... és ... katona ..."


That Man - Hyun Bin 

 "Vele a secret gardenben "találkoztam" először de ez a szám eléggé megfogott aztán most mi is a helyzet?Ő is katona lett .... Na ne már most miért ? Mert ilyen az élet ? De miért ?"

" Ha már a doramáknál tartunk adjuk meg a drámai hangulatot Jang Geun Suk által énekelt számmal i sa you are beautiful egyik számával"

You're Beautiful OST 2 - 02. 말도 없이 Without Words (Jang Geun Suk

 

BOYFRIEND (보이프렌드) - 아이야 (I YAH)

 "Mielőtt teljesen melankolikus állapotba jutatok mindenkit és elkezdek egy csomó balladát küldözgetni elvonom a figyelmem evvel hátha visszatérek ..... na szóval dallamos érdekes tetszetős szám friss husikákkal. Na de most komolyra véve a szót tényleg nagyon magával ragadó."

B1A4 - 걸어 본다 TRIED TO WALK

" Nem akarom kiakasztani a B1A4 rajongókat a fáradt agyammal vagy felbosszantani a koreai nyelvet beszélő, tanuló vagy csak szerető embereket de csak én hallom ebben a számban azt hogy bunda bunda BUNDA???? XDXDXD"
 Basszus Hachi-tényleg bunda xD

Kim Sung Kyu(김성규) _ 60Sec (60초)

"Ízléses számocska romantikus klippel."


B.A.P - 대박사건 (CRASH) 

" A többi friss husika bocs, hogy így hívom őket de jó néha ilyen klippeket is nézni ami ilyen arra célozgatok, hogy így össze van vágva és láthatjuk, hogy a srácok hogy hülyülnek ( nem mintha nem lenne több ezer külön ilyen videó {aminek szintén örülök} )"
 Uh Hachiko most meghoztad ezzel a klippel a nyár hangulatát...........Nyarat akarok (_ _)

SHINee(샤이니) _ RingDingDong(링딩동)

 "Ha Shinee, akkor ringdingdongringdingdongrigidingdingdinggringdingdongringdingdongrigidingdingdinggringdingdong
ringdingdongrigidingdingdingringdingdongringdingdongrigidingdingdingg vagy mégsem most mit mondjak ? De ez most miért is gondolom? Honnan jöhetett ez a ringdingdong ?(°)> ... XD penguin XD Na mind1 grhm (torok köszörülés) Jó ez úgy ahogyan van nincs ezen mit cifrázni. "
" Miért van ott hogy de ez most miért is gondolom ? az nem kell oda és mikor írtam azt én oda ? basszus nem emlékszem rá XD"

*Újabb Mayaság, itt kaptam egy könyörgést hogy ne vegyem figyelembe a következő számot....mert izé elriasztja az olvasókat... hát Hachi...*

SHINee 샤이니_Sherlock•셜록

" Ezt még azért is na hiszen már olyan régen hallgattunk Shinee-t XD( hát ez béna poén volt .....) Erről a számról szintén csak jókat tudnák mondani . Bocs a Shinee rohamért meg azért, hogy elhalmozlak titeket BAP -vel meg lehet, hogy olyanokkal akiket nem szerettek bocsi bocsi csocsi bocsi csocsi . Meg azért is bocsi, hogy ilyen hülye kommenteket írok bocsi ja és azért is, hogy a világhálón sajnáltatom magamat." *Maya hozzá szólás: Jó kommentek, te vagy bennük és így lesz Hachis a bejegyzés...ja és nem tudom hogy most direkt írtál "csocsi"-t a "bocsi" helyett..szóval így hagytam..jó ez így.*


BEAST - 'SHOCK'

" Tényleg totál besokkolt akkora durranás ez a szám tényleg bejövős ."
 Ó ezt a táncot tanultam meg először...jajj Hachi emlékszel milyen lelkes voltam mikor eltáncoltam neked...*-* Azóta már táncolok...Bap-ot...Shinee-t Sisters-t SNSD, 2NE1.....*még több k-pop együttes motyogása elhalkuló hanggal*

BEAST - '숨' (Breath)

A végére már kifogyott Hachi és egyesül hagyott ezzel az üzenettel:  " Bocs ha kicsit besokaltam"
szóval ide én írok kommentet...persze egy olyat hagysz rám amit annyira nem is szeretek....de legalább kevesebbet beszélek...nem? Hát nem xD nos először is amit szeretek a Beast-ben az a rap és a zene...olyan elektromos és jó *-* ütemes és jól táncolható. Sajnos túl gyorsan megmarad bennem a szövege és a dallama, és csak egy szót tudok az egészből a Breath-ot és így nagyon idegesítő lesz egy idő után és meg akarom tanulni a koreai szövegét ami nem tűnik nehéznek így hallásból...de ha ránézek a betűkre akkor inkább kikapcsolom a  gépet és próbálom elfeledni az egész számot....


Szóval Hachi köszönöm a mai bejegyzést is remélem nem sokára kapok még tőled pár számot, vagy Koreai hírt...mert hát nem tudok róluk én olyan sokat...szóval köszi...
Ajándék(ok)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/