Translate

2013. február 11., hétfő

Februári téma hét: 4 nap Ház körül

Háziállatok, a legtöbb, szinte az összes falusi családnak vannak háziállataik. Nekünk is van "pár"
Vannak macskák, kutyák...pillanatnyilag, de voltak tyúkjaink, kakasaink, cocáink, kacsáink, libáink, halunk, teknősünk----meg még galambunk is asszem, ja nyuszi is xD Ejj de sok.
Nos kezdjük a kutyákkal akikre emlékszem:
Barni: Egy hatalmas nagy kutya volt...nem tudom milyen fajta. Már kiskoromban meghalt szegényem, megmérgezték. Egyszer apu felakart ültetni a hátára xD egyetlen egyszer sikerült neki. Apu kutyája volt leginkább, nagyon szerette.
Mazsola: Egy kicsi tacsi. Fekete barna. Kis kölyök volt mikor idehozták. Azóta nálunk van, él és "nyöszörög"  A kis életem már nagyon öreg >< T_T De bírja még sokáig ^^ Eredetileg nem mazsola volt a neve, de azt nem tudtam kimondani, és mivel az én kutyám volt így kellett neki találnom egy nevet...és így lett Mazsi. Nagyon harcias kutya és agresszív is az idegenekkel, még az unokatesómat is megharapta, pedig ismerte. O_O   
Miku: A nyáron került hozzánk, 3 hónaposan azt hiszem. Golden Retriever. Édes kis csendes kutyus volt, aztán megnőtt és csak nőtt és nőtt. Óriási kutya lett. Most tiszta bolond, összevissza ugrál és nyalogat, nagyon barátságos és okos kutyus. Miku nevet az An Cafes Mikuról kapta...nem tudom hogy miért pont róla...de a Timi (a húgom) megmondta hogy ha fiú lesz akkor Nyappy lesz a neve, ha Lány akkor Miku (bár semmi értelme...xD ) De örülök hogy Miku lett...jó hallani ahogy Mikut üvöltöznek mikor molesztálja a macskákat. xD Amúgy szokott dorombolni, ez érdekes benne nagyon O_O

Macskáááák:
Nah belőlük aztán volt...Nagyon is sok a fontosabbakat leírom:
Szami: Házban lakott, csíkos macska volt, többre nem nagyon emlékszem belőle. Kicsi voltam még nagyon. Bár a mamáék mondták hogy bebújt a sütőbe, meg a szekrény mögé és a kalaptartón aludt xD 
Gombóc Őzike Királynő: .__. a nevet én adtam 1-2 évesen neki. xD Szinte tőle származnak a macskák....Folyton szült. xD Nagyon fogyatékos állat volt szegényke, de nagyon szerettük. Anyu macskája volt, gyakran aludt bent meg evett itt a konyhában....szóval olyan félig benti cica volt. Az öregebb éveiben totál bedilizett és néha nekünk kellett arrébb tenni, mert elfelejtett járni xD Ezt így hígyétek el hogy mikor eleredt az eső és apu kinézett az ablakon és látta hogy a Boci (beceneve) kint áll szakadó esőben, akkor csak így szólt: "lányok hozzátok be a macskát az esőről" xD mi meg kimentünk és bevittük a kazánházba melegedni a többiekhez xD  Volt hogy ki feküdt az út közepére és megálltak az autósok hogy megnézzék éle még...de ő kelme csak aludt xD És úgy jöttek be hozzánk hogy "elnézést, de ez a halott macska az önöké?" Mama kinéz *gondolja: ó a Boci* "a miénk de csak alszik" xD és akkor behozta és lerakta az udvarba, majd fogta magát és kiment újra (emo macsek, öngyilkos cica XD)
Szöcske: Róla se tudok sokat...csak hogy azért lett szöcske mert nem tudott menni kölyökkorában hanem csak ugrálni mint egy szöcske.
Picur: Ó mekkora feje volt xD Azért lett picur mert azt hittük hogy megfog halni, ő volt a legkisebb szinte életképtelen macska a született cicák közül, pár hét múlva mindegyikőjük meghalt kivéve ő.  Nem gondozta a Boci, de mi igen és hatalmas nagyra megnőtt. Rengeteget nyafogott, mindig ha éhes volt akkor felült az ablakomra és nyávogott. Együtt tanultunk, meg zenét is hallgattunk ha valami nem tetszett neki akkor lemászott és ha átkapcsoltam és bejött neki akkor vissza jött. 
Tappancs és Komi: Tesó cicák. Tappancs volt az én cicám. De nem volt mindig így, eleinte leseszart engem >< #-# Aztán egyszer kint játszottam és láttam ahogy megcsúszik a kis lábba és az üvegdarabok felé kezd esni, gyorsan oda futottam és elkaptam őt. Nagyon megvolt ijedve, átöleltem és letettem a földre. Elakartam menni, de jött velem. Azóta követett minden hova, ha kimentem ő ott ült és nyávogott, felvettem és ott volt velem egész nap. Megtanítottam csúszdázni és hintázni is xD De egy napon meghalt. Komi...még mindig él a kis dagadt. xD Télen mindig felszedi a kilókat, és úgy néz ki mint egy bálna xD Nyáron meg össze megy, tiszta csontváz lesz. Imádja ha simogatjuk, és imád hintázni is. Nagyon bújós cica, de köp xD szó szerint, mindig leköp ha sokat simogatom, egyszer megmondtam neki hogy vissza köpök ha megint leköp ésss leköpött, én meg vissza, azóta viselkedik xD
Tigris: Egyik kedvenc macskám volt...imádott babakocsiban aludni.   
Pisze Keni, Szundi: A három kis tesó. Pisze nagyon fiatalon halt meg de nagyon szerettük. Keni volt az én picinyem. Igazából Eminemről neveztem el...Mert hogy Keni, Kenimen, és Eminem. xD >< ^^"
Fiú cica volt, és Komi ( a bálna) is fiú...és egyszer megerőszakolta a cicámat T_T Kimentem hogy leszedjem Keniről...de mikor rá szóltam a Komira és abba hagyta elkezdett morogni a Keni és hát így tudtam meg hogy meleg a macskám >< Szundi, még mindig él. Hatalmas cica O_O Gyönyörű mint egy puma, egy szürke puma. Annyira vézna volt hogy azt hittük hogy csíkos, de csak a  bordái látszottak ki xD 
Cinóber: Cinó nagy fülekkel született, de egyszer elment és azt hittük sose jön vissza, majd láttuk itthon de a füle az nem volt meg...legalább is azt hittük. Aztán láttunk egy macskás könyvet amibe be volt írna hogy van egy faj, a lógófülű macska, ami az évek során fejlődik ki. Szóval le lógnak a fülei. Hatalmas macsk, apu Pitbull macskának hívja pedig nagyon kis szerény hangja van.
És akkor a mostani cicák:
Nobu: Fekete macska és van egy kis fehér gallérja a nyakán ^^
Nyankó-sensei: A Timi macskája, gyönyörű macska. Kis tömzsi és nagyon édes...Gyakran bent van a házba.
Vilmos herceg: érdekes színű cica, nagyon szerény és félénk ő a legkisebb.
Marci: Édes pici cicám, egy évfoylam társamról neveztem el mert ugyan olyan nagyok a szemeik xD Ezt egyszer meg is mondtam neki O_O kicsit meglepődött, ráadásul előtt nem is nagyon beszélgettünk..most legalább hozzám szól...na mindegy szóval a cica: Egykori barátommal cseréltük el a cicát...ő megkapta Nobut én meg Marcit.  ˘.˘
Jajj a macskákról ennyit.

Tyúk(ok)
Egy tyúkom is volt: Norbit volt a neve...kint sétált az udvaron mindig...de meghalt  T_T
Teknősök: Pizza és Spagetti. Spagi volt az enyém és Pizza kinyírta mert ráfeküdt miközben a hátára volt fordulva Spagetti a víz alatt ><    
Rengetg halunk volt nem sorolom fel xD kivéve egyet...volt egy Sziámi harcoshalam, *-* olyan gyönyörű volt csak megzakkant  O_O Nah meg volt egy aranyhalunk majdnem 3 éven keresztül úgy élt hogy a hátára volt fordulva...evett rendesen úszott is nagyon betegen nézett ki xD Meg volt egy algázónk XD ő meg megsült a vízmelegítőn.><

Volt egy papagájom is...de már rá nem igazán emlékszem ><

Jajj oké ennyi állat elég lesz mára...képeket hozok ha tudok ><
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/