Translate

2013. február 4., hétfő

Februári téma hét: 1. nap

Sziasztok én Yamazaki Maya vagyok, ennek az oldalnak a szerkesztője. Rengeteg dologgal próbálkoztam már hogy áttudjam adni, mindazt amit én tudok a Japánokról...a zenékről, vagy akár Koreáról.
Lefinkább ez a három dolog is van ami érdekel nagyobb téma körökben.  Hogy áttekinthetőbb legyen ez a bejegyzés, majd külön témákra szedve mutatom be magam.
Nah kezdjük:

Külső: Kicsi vagyok az az hogy alacsony, 157-159 cm (magasabb mint Bou ("_ _)/  )
A súlyom titok >< xS De azt elmondom hogy most sokat fogytam, és se kövér se túl vékony nem vagyok. Eredetileg barna a hajam is, de mint egy kaméleon változtatja a színét ^^"
A szeme majdnem fekete de még barna xD Na szóval sötét színű.

Ruházat: általában színes, de van amikor csak feketéhez van kedvem. Szeretem a csőszárú színes farmereket (piros, kék, narancs) Pólóból általában bő, de van hogy kivágott, kicsit merészebb stílusút választok. De a bő pulcsi az szinte minden napos nálam, abba jól érzem magam.
 Szoknyát nagyon ritkán hordok, de ha hordom akkor csak Japánost, vagy farmert. De semmi ízléstelen ocsmány nem jöhet szóba, a gombokat kerülöm ><"

Stílus: voltam már sokféle...punk, rocker, fiús, lányos, emo!!! az volt a legjobb meg most Japános...és ezt is imádom.

Belső:Nagyon szerény vagyok, félős, visszahúzódó, szeretem ha rám figyelnek, de csak akkor ha jó értelemben történik. Könnyen zavarba jövök sok ember között.Nagyon őrült vagyok, és minden kis őrültségbe benne vagyok xD ami persze jópofa. Pár fiú szerint nagyon jó társaság vagyok, mert nem undorodom a fiúktól xD bármint olyan értelemben mondom hogy ha böfögnek, vagy a gyilkolásról beszélnek...ha mondanak valami morbidot amin órákig röhögnek akkor a legtöbb lány elmegy, otthagyja
őket, én meg röhögök velük sírásig. A barátaim szerint jó fej vagyok és segítőkész is. Legtöbbször a baráti társaság lelke.

Beszédstílus: Gyakran káromkodom, durván is beszélek néha ><" De igyekszem vissza fogni magam. Van hogy Japánul is beszélek, és olyankor meg csak néznek hogy mi a bajom. xD

Vallási nézet: Buddhista vagyok, nem tagadok meg vallást, de vannak amik nem tetszenek egypárban, de ami jó azt kiveszem és megfogadom. Nagyon szeretem Buddha idézeteit, tanulságosak és egy egész életen át segíthetnek hogy átvészeld a nehéz napokat és a célod tudd követni.

Hobbim: Rajzolás, versírás, táncolás, éneklés (zárt körben, az az én és plüsseim xD) Blogolás, kamerázás, gitározás, a barátokkal lógás, és a Barátommal levés, a Márkkal ^^

Amit szeretek:
-Márkot ^^ a barátomat
-A zenét
-Japán kúltúrát
-Angol nyelvet
-Mangákat
-Az eső illatát *-*
-A gyertyákat
-Az illatosítókat
-A katakanát
-Kígyókat
-Gykokat
-Igazából az összes hüllőt
-Barátaimat
-Családomat
-A képzeletbeli világomat
-Az álmaim

Amit nem szeretek:
-Ha bántanak
-ha csikálnak
-ha lekövéreznek
-a volt legjobb barátnőmet xD
-Lepkéket ><  :S
-Bogarakat
-Szellemeket
-a pávákat
-A ribancokat akik mindenkit lenéznek mert nem vagy olyan mint ők.
-A beképzelt bunkókat
-Ha csesztetnek

Adatok:
Név: Igazi  Radák Móni
Becenév:Maya, Nikamo xD Pikachuu
Lakóhely:Újlak.
Kedvenc együttes:GazettE, Big Bang, BlockB Tokio Hotel, LM.c An cafe. Miyavi
Kedvenc szám: Zeneszám: Alone An cafe és szám szám : 8
Elérhetőségek:
Kor: most 16 ^^


Nah amit kell tudni rólam az kb ennyi... ˇ ˇ
Szóvál már tudod ki szerkeszti ezt a blogot ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/