Translate

2013. február 5., kedd

Szavazások...szülinap

Nahh (_ _) elfáradtam xD Jó kis szülinap volt ^^ Köszönöm mindenkinek aki felköszöntött ^o^
A szavazás is lezárult azoknak is nagyon köszönöm akik így kívántak nekem boldog szülinapot ^^

Nos eredmény
Boldog Szülinapot!!
  5 (83%)
 
Boldogot!
  1 (16%)
 
HB! ^-^
  1 (16%)
 
Tanjoubi omedetoo!
  2 (33%)
 

Szavazatok száma: 6
Közvélemény-kutatás lezárva

jajj elfáradtam...ja ezt írtam már ><

Lista hogy miket kaptam:
LM.C-is táska
2 doboz epres Pocky
Egy manga
Bonszáj (nem tudom hogy írják ><)
Sok csoki meg gumicukor
Egy zenélő japán pasi (szobor, nem igazi xD szép is lenne beállítanám ide xD)
Pizza a barátaimtól
Orchidea
Nyaklánc
és még rengeteg dolog...meg persze a fészbúkos üdvözlések ^^ és egy kép még előző nap estéről egy Japán sráctól *-* mert ugye ott már 5.-ke volt ^^
(kép lent)

Szóval még egyszer köszönöm mindenkinek szerintem a téma hét 2.-napját holnap csinálom idő hiány miatt. Nah jó éjszakát sziasztok!!


 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/