Translate

2013. február 6., szerda

Februári Téma hét 3.nap: Családom

Egy mondhatni nagy családból állunk. A családunk nem normális (jó értelemben)  xD rengeteget nevetünk meg ökörködünk: Pár kép és szöveges bemutatók:

Apa: Apa egy üzletember, illetve a QLR PC bontó egyik főnöke. Külső: Magas, vöröses barna haja van, egy kis szakállal és bajusszal az arcán. Nagyon szeplős >< és nagy orrú xD Belső: Komoly ember, de ez általában csak álca, nagyon bugyuta, majdnem annyira mint én xD De talán a nyomomba se érhet (˘o˘) *egooooo*
Anya: Üzlet asszony és ez mellett ápolónő a Kaposvári kórházban. Külső: Alacsony, már szőke hajú nő. Belső: van hogy vidám és akkor mindenki boldog körülötte, de ha a pakolásról van szó megeszi a fen >< Akkor hurrikánná változik. Kényszeres pakoló xD De jól főz.
Timi, a Húgom: 6.-as tanuló. 13 éves, nemsokára 14. Külső: Óriási haj!! olyan mint Hagrid:
Csak épp szakáll nélkül xD Rettentő magas korához képet, vagy én vagyok pici?! Na mindegy elkerült magasságba ez a lényeg (_ _)
Belső: Kedves lány, és nagyon könnyen sértődik, nagyon együtt érző lélek.









Mama: Nyugdíjas, de itthon ő a szakács. Külső: Alacsony, Fekete hajú, bár állítja hogy neki barna >.> xD Itt él velünk amúgy. Apai ágon nagyszülő.
Papa: Régen kőműves volt, mára már rokkant nyugdíjas. Külső: alacsony, úgy ahogy, ősz. És ő is itt él velünk. Apai ágon nagyszülő.
Messzi mama: Bajomban lakik. Ritkán látogat meg minket. Külső: alacsony és festett haj, most perpillanat nem tudom milyen színű.
Messzi Papa: Ő is Bajomban lakott, de ő már sajnos nincs köztünk. Külső ahogy emlékszem: magas, szemüveges, és sötét hajú.
Nagynéném: Betti. Anya húga. A Mekiben dolgozik. Külső:alacsony, hosszú világos hajú.
És rengeteg uncsitesóm van- Két unokabátyámat nagyon szeretem. De az egyiket különösen...mintha a bátyám lenne, csak sajnos most már nem találkozunk szinte soha...talán 5-6 évente  T_T
 Mindig ez a szám juttatja eszembe:
Családtagnak számítom két legjobb barátnőmet, és a Barátomat Márkot....de a lányokról a barátok napon beszélek.
Szóval Márk: Ő a barátom 2012. októberében jöttünk össze 19-én ^^és azóta is őrülten szeretjük egymást. Külső: Óriasííí xD Vékony és ha nevet kijönnek a kockák a hasán xD Jóképű is. Belső: Nagyon kedves srác, és udvarias is. Vicces és órákon keresztül eltudunk beszélgetni egy morzsáról is xD Nagyon szeretem őt!!!

Képek:
Nagynénémmel
 Kis húgommal:

 Anyu virágot ad nekem ><
 Gyakran olvastam Apuval.
 Mama, Jancsi bátya és én  
 Apukám
 Apa és Anya

 Anyu még eredeti hajjal.

 Unoka Bátyáim  (Sanyik, Laci ^^ és Dávid ^^)

 Anyu és a húgom
 Messzi mamával és messzi papával.
 Keresztanyum
 Anyuval és apuval.
 Mama

 Alvás Apuval Timivel.
 Alvás Anyuval és Timivel.
 Apu és Én
 Mamával

 Mamával és a papával sétálunk a házunk előtt.

Ezek nagyon régi képek >< nem találtam újakat.

     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/