Translate

2013. február 12., kedd

Tervezgetés

Nagy unalmamban és lustaságomban elkezdtem vissza olvasni a blogomat xD ejj múltbéli Maya de hülye vagy xD szétröhögtem néhol magam ^^ és jókat írsz O-O remélem a jövő Maya is jó lesz.
Sokat töröm a fejem valamin...mégpedig egy videoblogon...igen
végül is elég hülye vagyok ahhoz hogy megcsináljam xD Szóval érvek és ellen érvek:
Érvek:
-érdekes lenne
-nem kéne olvasni
-látnátok az igazi reakcióimat és nem csak szmájlikban
-jobban megismernétek
 ellen érvek:
-szerintem hülye a hangom és a fejem (ez most egynek számít? O_O)
-Lehet hogy kifikáznának és nevetség tárgyává tennének...(bár ha Youtubra nem töltöm fel...)
-Sok időt venne igénybe a teljes elkészítése
-Rendet kéne tennem a szobába xD
-Meg kéne fésülködnöm és kizökkennem az itthoni lustulós arcomból xD

szóval pontok:
É és EÉ
4 és 5-6
Okké az ellenérvek győztek...

de én akarom T_T

( *Egyik belső Maya a másik hoz* wáá Maya akkor minek indítottál hosszas gondolat menetet?? -.- -Mert hogy, félek, na. jóvan?? (ˇ^ˇ) )

Ne is törődjetek velük hülyék mind a ketten  (>o>) *3. Maya belső*


Wááááá egy kibaszott skizofrén vagyok!! 


 












°°°°°° { Hé! Pszt! Édesem, ugye felismersz! Shou vagyok. Ne is figyel most Mayára elvan saját magával, veszekednek mint Naruto és a Klónjai a wc-n. ^^ Na de a lényeg, indítunk egy szavazást Hogy csináljon e videoblogos bejegyzést Maya-chan vagy nem, szavazzatok majd, most megyek. ^3^ szeretlek titeket!}














                      
*Maya* - Heeee?! Hogy kerül ide Shou? És milyen szavazásról beszél??? Shou ez az én blogom!!!


Error


Maya agya kihagy, összeomlás

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/