Translate

2013. február 4., hétfő

és pár őkült kép rólam

 Vicsorítás a tükör előtt
*rarr*  \(>o<)/
 Juj de régi kép, a nyárra kifakult piros hajamat hordom még #.#
 Hejj mikor én unatkozok művelek hülye dogokat
>< bleee
 Hát a Cyber Goth stílus is elnyerte a tetszésem, nagyon csak kedetleges otthon össze rakott parókával ><


 Koriii, imádok korizni, ekkor még kevésbé tudtam, de mára már szelem a pályát, bár nem úgy mint a barátom >< ő profi *-*
 Imádom az esőt, tökéletes kép rólam...amint az esőben állok és örülök hogy a vízcseppek az arcomat érik, a távolban morajlik az ég, és elnézek előre s ott tátong a messzeség
 Első Reitás próbálkozás xD

 Rukis próbálkozásom ><
 Ezt bizony úgy hívják pillanat kép...nah meg a barátaim agyf*sza xD ugyan is sose tudnak normális képet csinálni rólam vagy úgy hogy rajta vagyok, mert hogy én normális fejet vágjak...az teljességgel kizárt...ez olyan mint egy láma aki megijedt a kocsi lámpájától xD




 Natural smink...ritka volt régen nálam ><

 Nos...egy fontoss szabály....ha van nálam fotózásra alkalmas eszköz, és felvehetőnek tűnő tárgyak, akkor abban az esetben SOHA...ismétlem SOHA ne hagyj egyedül... mert az eredménye ilyen lesz.
<---
Ez úgy történ, hogy mint tudjátok (vagy nem) vannak problémáim amikkel kórházba járkálok...és az anyukám nővér...és a beöltözőben egyedül hagyott. >< xD lejjebb van jobb kép is ^^ 
















Az elmosódott arcú az a húgom xD a másik hülye az ágyon meg én vagyok-
nahh erről beszéltem ez igazán jó lett.
 Másnap mutattam ezt a képet egyik barátnőmnek, az meg eltolta a telót...hogy vigyem arrébb ezt a hülye japánt *-* (boldog voltam amellett is hogy lehülyézte a Japánokat)
 Jól elkapott pillanat, beástak a homokba én meg elestem.

 Mint egy Jó kis videó része O-O

 Kirishou xD


 Ha smink kerül a kezembe és este van akkor abból ilyen sül ki xD


 ooo kékhaj *-* nehezen látszik de az... és a homokrejtek jelű fejpántom T-T eltűnt ToT De helyett van egy ugyan ilyen jelű nyakláncom azt mindig hordom (meg véd ^^")

 Egy évvel ezelőtti szülinapom, akkor se voltam 100-as...de azért húgom befigyel xD
 Foghiány xD
 Ez is szülinapomkor készült 1 éve...egy fényképezőt kaptam...és ez a pillanat mikor megtalálom a vakút xDXD
 Ú újabb Cyber Goth

 Like a Japán xD
 L (Ryuzaki) Nah milyen lett, jól néz ki mi xD

 Új könyv a "Titok" vajon mit csinál vele L??
 Ren és L

Műtét után heloweenkor xD látszik hogy fel van dagadva íz arcom jobbról >< 
 Geisa...a kimonómban *-*



 Banana


 a kép előtt azt mondták "Móónni állj már normálisan!!! vágd magad vigyázzba, folyton mocorogsz!!" Igeeen Móni a valódi nevem de a Mayát jobban kedvelem.
 Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool!!!!!!!444!!!4!4" \(OoO)/
 Mérges ><#
 Feel like a Japanese student.
 Páva xD de nem olyan mint a mostani fiúk többsége fújjjjjjjjjj tisztelet a kivételnek aki jól néz ki úgy...ismerek olyant  O_O






ééés akkor utolsó kép mára...jó éjszakát ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/