Translate

2014. június 26., csütörtök

Zenék amiket animék által ismertem meg


A pokemon szerintem a legtöbb gyerek meghatározó "rajzfilmje volt". Persze mára az otakuk tudják hogy egy nagyon sikeres anime Japánban és az egész világon. Nekem ez a zene igen csak meghatározta az életemet. :D
És itt van Japánul rengeteg főcímdala is:
Elég sokszor végig néztem ezt az animét, de a húgom még annál is többször. Hát igen Meiji nagy Vampire Knight rajongó. Neki van egy Zero babája, nekem meg egy Hanabusa babám, elég sokszor egymásra támadnak O_O
openingjei, imádni való zenék:
 De a kifejezetten kedvencem az ending volt:
Oh a Narutot...ki ne ismerné a fiatal árva ninja fiút aki bátorságával és kitartásával megy a célja felé barátjai kíséretében....



















nos...fődet rá oszt fakereszt xD nem ám---nem bántjuk azt se aki nem tudja, bár ez igen csak egy alapvető anime...



Aligha akad zene narutótól amit nem szeretek. Olyan lélek erősítők :)

Sámán király, még nagyon régen néztem, mikor még ment a Jetixen..meg amíg volt persze Jetix -.-



Megj.: Undorítóan megrontja a gyerekeket a Disney Channel..nem engedném meg a vetítését.  
Boldogságom fellángol mikor meghallom:


Aishiteruze Baby, a kedvenc animémnek tartom. Csupa szív, csupa kedv...öröm nézni *-*
Mindenkinek ajánlott!

Nem rég kezdtem el nézni az Amnesia-át. Hachi már befejezte. Nagy nyomot hagy -az biztos- a stílusa. :) És hát a zenéje *-*

A második kedvenc animém az Ao no Exorcist. Imádtam benne egy betét dalt...lenyűgözött:
Nem bírtam máig végig nézni a Death Note animéjét, csak a filkmet xD Szomorú...fájós egy anime. De a zenéjének köszönhetek egy igaz szerelmet ami már lassan 2 éves ♥
 Beeeteg anime a Kilari xD Olyan kawaii és idegesítő a csaj benne. Mikor a nagy tánc mániáim voltak eszembe jutott hogy ennek is lehetnek táncai így találtam máig egyik kedvencemet:

Animexes korszakom akkor vette kezdetét amikor este ment rajta a Kukucska. "Hát nem imádni való egy "mese"!  *o* " Gondolta anyám így engedte hogy nézzem, azt várta hogy ilyen leszek


 de ehelyett ilyen lettem... O_O animék hatása xD

 Kedvencek közé tartozó anime a Natsume Yuujinchou...amit bevallom őszintén nem néztem még végig....de már így is kedvenc, akkor gondolhatjátok milyen jó is... :D
Az Ending volt ami elragadta a szívem!
Nézése folyamatban van a Soul Eaternek xD Már vagy 1 éve....>->*sunnyog*
Nagyon tetszett a zenéje ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/