Translate

2014. június 23., hétfő

Hachi újra jelentkezik



Idegbetegségem határtalan.Volt olyan, hogy úgy rátok jött az idegbetegség, hogy legszívesebben megvertetek volna valakit?
  Ha igen, akkor ajánlanám ezt az Escape albumot :
https://www.youtube.com/watch?v=IM0z9bvOOk8


Vagy egy boksz zsákot.
Vagy csak simán verjetek meg valakit. Nem ám ......ez utóbbi csak vicc akart lenni.........

 Bár az Escape nem ázsiai banda, aki egy kis Koreára vágyik az olvassa tovább a bejegyzésemet.

* Hachi idegbetegeskedésének vége*


Most, hogy lenyugodtam megírom amit nyugalmi állapotomban még akartam, hogy befejeztem a You came from the star  című doramát. Nagyon tetszett. Már írtam róla a dorama ajánlóba amit régebben csináltam. Itt olvashatjátok, ha érdekel amit írtam.
Itt az első rész magyar felirattal :
http://embed.indavideo.hu/player/html5/6339e0ecce


Miután végignéztem olyan ürességet éreztem. De  valahogy muszáj volt túllépnem rajta és rá jönnöm, hogy tényleg vége.

 Itt a filmből egy részlet. Körülbelül én is így éreztem magam miután végignéztem ezt a doramát.


Így elkezdtem egy újabb doramát, amiben Jang Geun Suk is játszik.

Nekem nagyon bejövős.
Pretty Man a címe.
Itt találjátok magyar felirattal:
http://indavideo.hu/video/Pretty_Man_-_1_resz_1_2_Hun_sub_-_PengSang_Team

Arról szól ( az alapján amennyit láttam belőle ), hogy van egy Doko Ma Te ( Jang Keun Suk) nevű szívdöglesztő tökéletes kinézetű álompasi, aki csak a pénzért él. Az anyja neveli az apjáról nem tud semmit. Annyit tud csak, hogy kell egy bizonyos jelszó, amiről csak az anyja tud  és ha úgy gondolja fia készen áll elmondja majd neki. Csakhogy az anyja meghal. Innentől kezd bonyolódni. Azonban van egy rejtélyes nő, akit Ma Te sokszor látott már, de még nem beszélt vele mert ahogy megjelent el is tűnt. Egy nap felkeresi Ma Te -t, hogy ő tud a bizonyos jelszóról és elmondja Ma Te nak, hogy ki az apja. Innentől a szívdöglesztő álompasi élete is megváltozik gyökerestül. 


Ha tetszik a blog, akkor csatlakozzatok facebookos oldalunkhoz is .
Köszönöm szépen a figyelmet. Kpopp-os és Jrock-os napot kívánok nektek.
https://www.facebook.com/AnimecsajBlogja?fref=ts

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/