Translate

2014. június 20., péntek

Meiji egyik napja

Sziasztok Meiji vagyok.Hát Maya élvezi a Balatont vagyis élvezte mert tegnap volt kint Balatonon.
A szüleim 4 napra elmentek és most egyedül vagyok itt hon.Maya meg 2 napra elment a Márkhoz és holnap jön.De ne higgyétek hogy ha egyedül vagyok akkor bulit csinálok hát ez nem így van.


Nem nincs ilyen nálunk
Inkább ilyen vagyok.(de nem mindig ülök a gépnél csak 24 órát :) )








Na Maya és Márk ugye kiment a Balatonra és vonattal.Van egy olyan vonat hogy piros ha jól tudom ez a neve a vonatnak.De az olyan lassú 
vonat hogy kb 1 és fél óra mire kiér.Ha ezzel
a vonattal ment Maya és Márk akkor sajnálom őket.







Csak egy a baj magányos vagyok mert a 2 barátom van 1-gyík itt lakik a falúban de mindig ott van mellette az unoka öccse és nem vagyok vala hogy jóban az unoka öcsével így nem tudok át menni hozzá.A másik barátom pedig messze lakik és ő sem ér rá,és nem tudok semmit csinálni.Én ma voltam a mamámmal a piacon nem volt rossz.Vetünk egy csomó édességet mert holnap lesz a falunap. :)És remélem nektek is jól telik a napotok :D
Sziasztok Meiji voltam.                                                                              

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/