Translate

2014. június 18., szerda

Kisebb kiakadás, neon és egy videó klipp

Nos mint napi rutinom szerint megnéztem a fészem, a Sound Of Japant és a Neon-t is. Most megint csak kiakadtam, jó mondjuk talán kevésbé, mint az előző japánosoknál, de azért rendesen. Láttam ezt a cikket:http://neon.hu/zene/eleg-wtf-lett-az-arctic-monkeys-uj-klipje-check-289933
A címe: "Elég WTF lett az Arctic Monkeys új klipje - check!"
Én megnéztem a klippet és érdekes, értettem....és érdekes, semmi WTF nem volt bennem...na mindegy, hogy a kiakadásom mértéke ne érje el a plafont, hoztam be vízet, csipszet, felhúztam a redőnyt, kinyitottam az ablakot, mélyet lélegeztem éééés...nekiálltam írni....
Igen csak kritikusnak érzem magam ilyenkor, úgy hogy kielemezném a videót.
Először is belinkelem:
Nos a Neon véleménye a klippre:
 "Van min lelkendezni rajta, hiszen a szépséges mexikói színésznő, Stephanie Sigman szerepel benne ultraszexi fehérneműben, viszont a storyline kibogozásával igencsak meggyűlik a bajunk - a híresség extrém hangulatváltozásain kívül legalábbis nem sok mindent sikerül levenni a képkockákról. Persze ez sem olyan zavaró, ha egy olyan slágert hallgat közben az ember, mint ez."

Természetesen a klippnek nem az a lényege hogy egy " szépséges mexikói színésznő, Stephanie Sigman szerepel benne ultraszexi fehérneműben". Könyörgöm, aki ezt a cikket csinálta még nem vesztett el senkit az életben?!!! Ha nem, akkor örüljön neki...de ez basszus, ez...ez szól az érzelmi fájdalomról! Tegyük fel a nő a klippben egy szerettét elveszítette, meghalt, vagy csak simán szakított az egyik sráccal a videóból. A legtöbb klipp minek ez a témája a cselekményeket mutatja meg, ez meg azt hogy, mennyire is fáj az egész. Hogy megértésetek nézzük:
Első momentum a víz: Felfrissülés, megtisztulás, a felejtésre való vágyakozást is jelképezheti. Már az elején sem tűnik boldognak a nő. 0:42-től már a teljes fájdalma látszódni kezdik. A függöny simítása, az ahogy leül a kanapéra, egy kétségbe esett arcot vág.  Régi videó, felér az emlékkel. A nő végig azt nézi és látszik rajta, hogy nem esik jól a szívének. Feldúlt, felzaklatott állapotba kerül, szinte zihál. 1:24-nél neki áll sütni, természetes dolog a depressziónál, avagy a szomorú helyzeteknél a sütés-főzés és az evészet. Gondolom ezzel akarja elterelni a figyelmét, ám a tévé, az-az az emlékek még ott is vele vannak. Majd leáll...de akkor 1:40-nél sokkal közelebbinek érzi az emlékeket. Körbe néz és mindenütt ott vannak. Onnantól kezdve megkezdődik az amit a neon is leírt: "a híresség extrém hangulatváltozásai".  A boldogság és a szomorúság az őrületbe csapnak át, és ez az egész egy nem igazán gondolkodó ember számára igen csak WTF hatást kölcsönöz. Viszont akik nem csak odáig jutnak el, hogy van benne egy híresség, azok meglátják az érzelmeket is.

Összefoglalva, a klipp nagyszerű lett, a zene is igazán bejövős nekem, és természetesen megint egy olyan valaki írt a neonon aki semmit nem lát a hírességeken kívül... Fájdalmas vagy Neon!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/