Translate

2014. június 16., hétfő

Meiji és OVS Fest

Sziasztok Meiji vagyok. A nővérem Maya tökéletesen be mutatót.Csak még annyit tennék hozzá hogy én egy tinédzser lány vagyok aki zenéket csak néha hallgat. Leginkább youtube sokat nézek. Általában egy csendes lány vagyok. Nos ennyit magamról.

Amit szeretnék nektek meg osztani az a OVS fest vagyis onlie videós starst fesztivál.
Rengetek youtube os lesz ott és rengeteg program.
Én először azt hitem hogy az a lényege oda kel menni a kedvenc yotubos hozz kérj tőle alá írást és mehetsz is haza nos végül kiderült hogy ez nem arról szól, hanem hogy találkozz a kedvenc  yotubosoddal  csomó program lesznek lesz élő zenekar és még sok minden más.Nagyon elmennék rá de azért messze van tőlünk :(

A rendezvény Budapest Petőfi csarnok junius 21. lesz. 10:00 től 22:00 ig 
A jegy ára elővételben 2500 Ft, a rendezvény idején a helyszínen 3000 Ft.
( a honlapon meg találod hol lehet venni jegyeket) 

Yotubesok akik ott lesznek:

-Alexovics 
-Bazinagy
-Covery
-CtrlAltEgon
-Dancsó Péter
-FanMadeMaker
-GoodLike
-ImagiSHOW
-James
-JustVidman
-Katamori
-Keny
-Luckey
-Norbijo
-otherworld
-Pamkutya
-Pempi
-Ryan
-Sirius (Pingvinharcos)
-Szalay Isti
-Szefi <3
-Szivacs
-Tolvajkergetők
-Tomasrác
-Varázsló
-szóval ők lesznek OVS fest (onlie videós starst fesztivál)

Programok: (csak néhányat írtam le) 

-Színek háborúja
-PODkedd LIVE
-Az összes videós egyszerre a nagyszínpadon
-Szimulátorok világa
-Kockajáték Klub
-Extrém kalandpark
-kvíz
-Űrhajós kiképzés ( 2 személyes 3D-s minden irányban forgó pilóta-karika)
-Rodeo bika
-Az internet sztárjai talkshow
-élő zenekar 
stb.


honlapjuk:http://www.ovsfest.hu/

facebook:https://www.facebook.com/ovsfest?fref=ts


Egy kis ízelítő hogy kivel találkozhatsz és mik lesznek ott :D  


 



























 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/