Translate

2014. június 16., hétfő

Nyári szünet

Véééégre! Nyár van! Nincs kötelezettség és szabadság van! Boldog vagyok! *-*

Bár kissé félek ugyan is sok a terv és az akarat erő kicsi xD
Egy kis megemlékezést megérdemelnek az iskolás hónapok:
Az évet úgy kezdtük hogy jesszusom a barátom idén ballag, de én még védve vagyok, tök jó nekem. A félév után elhatároztam jó lesz az év végi. Két jegy javítással és egy jegy rontással az az 1-1-es aránnyal győzelmet nem arattam, de vereséget sem szenvedtem. Az elmúlt évben megtapasztaltam milyen szalagavatóm táncolni. És idén is fogok *-* remeeeek. Az iskola most is szívás volt a tanárok gyökerek és  az osztálytársak is szörnyűek voltak. De kibírtam nem tudom hogyan de itt vagyok és győztes is vagyok!!!
Nos tervek nyárra:
Nyár végén akarok tenni egy középszintű angol nyelvvizsgát, tehát tanulnom kell.
Sportolni se ártana.
Nem beszélve a Japán nyelvről sem...
Jajj meg akarok gyíkot idomítani xD

Tervek a blogra: Mind a 6 blogomat jó lenne fellendíteni. Ezt sikerült mára több mint 90 néző. Wááááóóóóó!!!! \(OoO)/
Témahét a nyárra....erről késöbb egy poszt.
Fel akarom lendíteni a fészes cuccom is...

húú kábé ennyi..
na meg persze Szerelmemmel lenni, fürödni, fagyizni....stb. stb...:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/