Translate

2014. június 16., hétfő

Hachi első bejegyzés

Sziasztok :D

Köszönöm a lehetőséget, hogy írhatok e neves blogon.
Még sose voltam társszerkesztő remélem csalódást nem fogok okozni. Nos Koyama Hachiko vagyok egy tinédzser, aki Dél- Korea és Japán nélkül nem tud élni. De azért bármilyen zenét meghallgatok (bizonyos határokon belül). Bocsánat de most magamról nagyon más nem jut eszembe, mert van valami amit nagyon-nagyon meg szeretnék veletek osztani kedves blog olvasók . És mi lenne az?
Jaj én mindjárt behalok . Akarjátok tudni ? Tuti akarjátok tudni, de aki nem akarja tudni az is megfogja tudni, mert ide leírom XD huh na szóval ... jaj megőrülök.....
Na még egy kicsit had húzzam az idegeiteket
Every body on the left every body on the right every body-bbody eevry body in the house say lalalalala lalalalala lalalalalalala baby say yeah yeah yes  don't say nononono  *koreai szöveg *

Na most lelőttem a poént igen Dél- Koreaiak. Aki megismerte annak előnye van, de már nem bírom tovább az MBLAQ jön igen igen igen oh yeah oh yeah oh yeah yeah yeah . Ismétlem az MBLAQ jön koncertezni Budapestre.

 Koncertről információ : http://www.soundofjapan.hu/az-mblaq-budapesten/  .
Én is csak ennyit tudok, mint ami itt van a konciról.

Fiúkról :Ők egy Dél-Koreai fiú banda és én eléggé szeretem őket,cukik, tehetségesek, jó fejek.

.És csak annyit tudok mondani jelenlegi állapotomban, hogy Lee Joon te megölsz, olyan cukiii itt( meg úgy a többiek is).



Itt meg Mir-től haltam meg és éledtem is újra egyből.Alapból szeretem MIRt,de itt az ő része tetszik a legjobban ( a Be a man című számban) :





Amúgy volt egy elszólásom Lee Joon ról (= LI DZSON  ) és azóta Ló DZSON-nak hívjuk Mayával. Szóval néztünk videókat és egy 'O' betűs névvel ellátott élőlény videoklipje  volt MBLAQ os videó mellett  ez plusz a fáradságom miatt Ló Dzsónt mondtam ki. Hogy hogyan ? Nyem tudom.De a drága Maya és én szerkeszetünk egy képet :Kegyetlenül béna XDXDXD XF


 Még pár videó :
 Egyből, ha azt hallom, hogy MBLAQ ez a szám jut eszembe.
Meg ez a videó, amikor Lee Joon "benyög" mikor "lelövik" és röhögő görcsöt kapnak a többiek.
Ez nagyon beteg ellőre szólok csak saját felelősséggel nézzétek meg :

és az egyik legjobb játék a világon:
és meddig bírja Lee Joon nevetés nélkül ? Elég erős hozzám képest.
Lee Joon, mint egy igazi vérbeli izomember :
Gondolkodtatok már mi lenne, ha koreai cukiságokat bekötött szemű lányok etetnének fagyival ?  :
Lee Joon baki:
Mblaq hajlékonysági teszt :
Ez a videó pedig még egy "értelmes" játékukat mutatja meg:


Szóval úgy jó az MBLAQ ahogy van köszi, hogy vagytok fiúk.
És az MBLAQ -ot ajánlom mindenkinek aki élőlény vagy zombi, esetleg vámpír elmutálódott szörny vagy  szuperhős kocka kpopper otaku meg úgy mindenkinek és mindennek ami mozog. XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/