Translate

2014. június 1., vasárnap

Az utolsó hét van vissza a suliból

legalább is nekem xD
Muhahahahhaaa
Ugyan is én a tényleges utolsó héten táborban leszek -.- akaratom ellenére -.- és neeem akarok T_T
na mindegy majd csak kibírok...5 napot \(TOT)/ *keservesen sír* Kúrva sok animét, kúrva sok zenét, kúrva sok mangát kell vinnem !!!! Nos az elmúlt egy hétben a blogon inkább befogtam a pofámat, az emberiség érdekében. A szétcsúszásom nagyobb volt mint egy kínaihajlékonbalettáncosprostinak xD
Egyesek értik hogy mire utalok ha azt mondom hogy imáimba belefoglaltam egy kikúrt nagy kalapácsot xD Nos egen...mostanában van egy kis emberke akit úgy igyekszem kerülni---
Na de hagyjuk mert megint felidegesítem magam. A tanulással már a faszom kivan, de annyira hogy lánylétemre tudtam növeszteni egyet. (_ _) De megtaláltam azt a zenét ami átsegít!! *-*
Szóljon hát szívemből!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/