Translate

2014. június 4., szerda

Mai nap, jó vagy rossz döntésetek el Ti

A suli szívás volt mint mindig. Szart se csináltunk ma, tehát az év többi részében azért csinálunk némi mennyiségű és minimál minőségű szart...De ebben az évrészben még csak annak a legalsó határát se érintjük. Tehát egy óra: Beülsz, nézel, kicsöngetnek, szünet, nézel és ülsz, néha sétálsz és ez megszorozva átlagban 6-szor. Tehát, végig szenvedtem. Elmentem a Tacskóba(nem reklámozok, tudjátok oda ahova a mónikashow résztvevőit száműzték, oda amit mindenki szid, de hetente többször is ellátogat, oda ahol minőségen alul kapsz egy valamit ami szarabb mint a legolcsó egy másik helyen.  Nos ott az állatkereskedésnél vettem homokot a gyíkomnak. Majd egy másik állatos boltban egy akváriumot. Hazajöttem barátommal, elmentünk sétálni és egy aranyos kis kutyus követett minket. Hang alapján Harleynek neveztük el. Itthon berendeztük az akváriumot. Most este vettem észere hogy...ereszt -.-" Hogy baszná meg! Ja a homok se túl jó, vagy 100x át kell mosni hogy a víz amit hozzá öntünk ne úgy nézzen ki mint egy  habos, halnyálas sűrítmény. De persze ha nem eresztene ezzel nekem semmi gondom nem lenne. Közben a kedvünk is megrogyott a barátommal, nem tom hogy már megint min tudott így bedepizni a wc és az ajtóm közötti úton. -.- Ja és ha ez nem lenne elég, a laptop szarakodik amivel írom ezt a kutyaseolvassa -tisztelet a kivételnek és nagy köszönet is- blogot. -.-" Ja meg persze a faszom is kivan! Mindennel! Legalább a neve megvan. Bár Hachi lebasz érte -.-" Gaara X. Imori (X=xiumin, hogy ne bassz le) Király. Megyek aludni,, talán az jó lesz a mai napon hogy a faszomrágnáketté a belemet. .-. / _._ / -.-/ .__./
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/