Translate

2013. július 29., hétfő

Újra itt, frissen frissekkel!!

RÉMÁLOM!!!! >< Az az csak a Nightmare :D

Dizzy nevezetü kislemez és a NIGHTMARE TOUR 2013「beautiful SCUMS」című DVD augusztus 21-én fog megjelenni.


Eat you alive....hát mint előzökben mondottam ugyebár feloszlanak, de!!! tartanak előtte egy Európai turnét, az sincs kizárva hogy Mo-re jönnek ^.^ Reménykedjünk >< Iszonyat jó lenne T_T


Ancafe...sok változatás után lehetpleg a végsőre jutottak x'D*kinos kacaj* (_ _) szóval a kislemez neve RO-MAN~Let’s make precious love~lesz ami augusztus 14.-én fog napvilágot látni bővebb infó az előzetesekről ►itt

Jessza mama O_O De furi igy Miku...tya xD Mikutya xD Hehe tudopm kire hasonlít, beszarás xDxD
xDXD Nem??


Mucc is jön DVD-vel ami október 2.-án jelenik meg és a Kislemezzel gpedig szeptember 25.-én a kislemez neve Halo lesz.



Sadie best albummal jelentkezik július 31.-én THE BOOTLEG「Hisou」 néven és ezen kívül még egy új albummal is elő rukkol minek a neve MADRIGAL de MARIA lesz. Ez október 16.-ra várható.




Vamps bestalbuma szeptember 25.-én jön.
még mindog kúrva jó *-* xD


Diru az az Dir en Grey új dvd-t hoz szeptember 25.-ére  TOUR12-13 IN SITU-TABULA RASA névvel.



Nyugi van Rasa!!! Ez csak egy DVD cím ^^" Te a U-Key-re tartozol Oppa! ^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/