Translate

2013. július 11., csütörtök

100%-os kiakadás!

Nos...mint írtam is már pár sort Miyavi új viselkedéséről...ott is elmondtam és itt is elmondom, Miyavit nagyon szeretem, és tudom semmi beleszólásom nincs a viselkedésébe...DE mint egy blog írója amit már több mint 6000-en néztek meg...(tudom nem sok de nekem jól esik) még is csak jogomnak érzem hogy megírjam Miyaviról a véleményem. És amennyiben nem így gondolod, megkérlek ne fikázz, csak írd le hogy te hogy látod...Arigatou.

1.Melody nem rég írta ezt egy oldalon:
Nos fordítok:
1.
Luv mondta:Anyu, te nem vagy tökéletes. Én mondtam:Tudom...
Aztán így folytatta: Senki se tökéletes....Csak apu.
2.
Jewels mondta: Anyu, Neked többet kell enned, hogy akkora legyél mint apa...
(vagy mi)
Én próbálkozok.....

Ahogy észre veszem, és tényleg csak így a felszínről...A lányok jobban szeretik az apjukat, és szeretnék hogy oylan legyen mint az apjuk. Bár nekem fogalmam sincs arról hogy Melodí és Miyavi közt miylen a kapcsolat, vagy hogy a lányok mennyit tudnak az apjuk minden napjáról...de ha én az ő lánya lennék és tudnám miket csinál, talán pusztán a hírnévért...akkor nem túlzottam tisztelném őt!

Hiszen:

Megjelent egy új klippje amiben egy nőt elégít ki...
És persze nagyon szexy benne Miyavi és sok rajongó akar a csaj helyében lenni...de ez szerintem tiszteletlenség a feleségével, gyerekeivel szemben.


Második:

A csókok...nos az hogy megcsokol egy nőt, és az nem Melody az is felháborító...de az hogy pasikat csókolgat....Persze tudom Kakkoi, Yaoi, Fanservice...de akkor is HÁZAS!!!!+!+!+"+"+%2323!!!

Rukitól se várnánk el hogy smacizzon Uruhával, ha lenne felesége sé gyereke...

És most bocsájtsatok meg hogy nem teszek képeket...de nem túlzott akarom iylenkkel szennyezni az Oldalt most...Ha valaki nem hiszi el nekem mégsem akkor itt nézzétek meg:
http://miyavifamily.tumblr.com

Nos pár dolog még: Többen írták hogy a csaj a klippben Melody...mások meg hogy ez undorító amit csinál, annak ellenére hogy jó zenész...nos a viták kétségesek...a lényeg az hogy ezt talán még a nagy és tehetséges Miyavinak sem kéne tennie.


Persze ez csak saját vélemény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/