Translate

2013. július 11., csütörtök

Reggeli kezdés

Ma párommal aludtam, délig fetrengtünk majd erőt vettem magamon és ránéztama  gépre...
Semmi érdekeset , nem találtam, csak pár anyagot a bloghoz...azoknak egy részét már meg is csináltam...Kimentem fáradtan a konyhába,,és az ablak elé álltam, csepergett az eső és egyből eszembe jutott egy klipprészlet a Gazette által írt Burial Alpplicantból...
és egész nap ez a szám jár a fejemben...és az hogy milyen állti a klipp története....szóval a szihomókus előtt tök jól jött xD Ma amúgy is ilyen tintapacás tesztet csináltuk, mindegyikben láttam valami Japános, animéset xD Vicces volt...mikor elkezdtem beszélni a stánról és Rin kapcsolatáról..illetve Riukról meg a halálistenekről xD

Nah szóval most ez a kis zene...adja az ötletet a dizájn váltáshoz... ^^---szóval kb csak erre ment ki ez a bejegyzés xD

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/