Translate

2013. július 29., hétfő

Maya szülinapja

Yamazaki Masahitonak ma van a 34.szülinapja...^^ Drága unokaapucim *-*

De imádlak!! Maya ><

Mikor meghallottam az Lm.c-t először, úgy gondoltam hogy nem túl különleges együttes....De időröl időre többet hallgattam őket, több számot megismerve tőlük. Egynapon utánna néztem a srácoknak és egyből megtetszett Maya...Bolondos, őrült, szertnivaló és kis össze vissza ugra bugra srác. Egyszerűen imádtam. Egyiknap felmentem facebookra, ahol a hírek közt megláttam hogy lesz koncertjük magyarországon, könyektől nedves szemmel és mosoly által szétfeszített arccal apa elé álltam és azt mondtam El kell mennünk Lm.c-re. Nem ismertem a számaikat túlzottan, nem tudtam többet Mayáról mint amiket leírtam. De életem egyik nagy forduló pontjához értem mikor megláttam őt a szinpadon és azt mondat "szeretlek Titeket" Tudom, még ha akkor nem is így gondoltam, nem tudta hogy ott vagyok, azt tudta hogy mi vagyunk ott, és ebbe "mi"-be ÉN is beletartozom, én is gazdagítom a Maya fan klubbot, nem érdekel akkor hogy tudja, vagy nem tudja hogy én ott vagyok, éreztem hogy nekem is mondta hogy szeret. Lenyügöző érzés volt ott látni előttem őt...látni azt az embert akire leginkább felnézek, és szeretnék olyan lenni mint Maya...így felvettem a nevét és írni kezdtem egy blogot...Maya nekem sokat jelent és sokat jelent az is hogy tudja kivagyok...és lehet hogy még nem ma, vagy holnap...De még ebben az életben és nem is 1 szer, hanem többször még megköszönhetem neki hogy biztat a mosolyával és azzal hogy soha de soha ne hagyjam el gyermeki énem, boldogságom, és igaz szívü gyermeki mosolyom...Egyszer átölelem majd és ezzel az öleléssel tudatom vele...mindazt amit legbelül érzek. Hálát, tiszteletet, és szeretetet.


Igaz történet >< xD


Nah szóval Maya Tanjobi Omedetou! ♥ ♥
Watashi wa daisuki!!! ♥ ♥ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/