Translate

2013. július 21., vasárnap

Hírek újból! ^^"

Frisseket és nem frisseket hozok minden honnan....nos lássuk

MEJIBRAY

Imádni való kis zene...*-* imádás van a dob felé 
nos akkro a hír: 3-as kis lemez kiadvány várható úgy Ősszel...

 

lynch 

Valamilyen új EP-vel jönnek 14.-én augusztusban...hogy az mi aztat e nem tom. xD Gomenne

 

Plastic Tree

Új kis lemez szeptember 4.-én Doukou néven ^^

 D

Kis lemez augusztus 28.-án

 Jupiter

Kis lemez és Album Augusztus 28-án A neve az albumnak Classical Element lesz és várhatóan ezekkel a számokkal... 

Introduction
Blessing of the Future(remix)
Decadence
RHYTHMOS
Scarlet
Nostalgie
Heaven’s Atlas
ALLEGORY CAVE
Symmetry Breaking
Forever with you
Atmosphere
CLASSICAL ELEMENT
Conclusion

 An Cafe

Augusztus 14-én jelenik meg az album Amely igencsak hosszú névvel rendelkezik xDxD
Azért nevetek mert elképzelem hogy majd az albumbemutató koncerteken ezt üvöltik majd a rajongók és elfáradnak benne xDxD nah a cím: RO-MAN~Let’s make precious love~
Aúgy az itt látható számot dolgozzák, fel. át meg, ki , be le, háttal, jobbról barról... 

Acid Black Cherry

Új kislemez és DVD...és itt egy kis videó a kislemezhez...Augusztus 7-én jelentik meg a DVD viszont állítólag már megjelent 17-én.

Eat You Alive

Újabb japán együttes oszlik fel...igen sajnos :/ Nos kár mert igen csak megszerettem az énekes cuki pofiját >< A honlapjukon osztották meg együtt és külön-külön is a hírt, a pontos ok még nem szivárgott ki. A feloszlásra az év végén kerül sor, addig is koncerteket rendesen adnak...az utolsó koncertre December 30án kerül sor a  Nagoya ElectricLadyLand klubban...De persze addig még bármi jó történhet...még aéán együtt is maradnak...még is csak 5-6 év együtlétet, zenei pályát és munklát hanyának maguk mögött...nem beszélve a rajongókról :/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/