Translate

2013. július 27., szombat

Frissítés...Hírek...minden amit tudok...

A girugames szeptember 11-én ad ki egy INCOMPLETE- nevű kislemezt és egy Monster nevü albumot, melynek érkezési időpontját még homáyl fedi. 

R-shitei Szeptember 25.én jelenetkezik egy Albumnak melynek címe
VISUAL IS DEAD lesz.

Cocklobin feloszlik :/ nem ismertem őket, de zene alapján jó kis együttes lehetett...Mindig szomorúan tölt el ha feloszlik egy Japán együttes, akár miylenek is voltak :/
Utolsó fellépés Február 21-én lesz a
SHIBUYA WWW clubban. Még mielött feloszlik a banda kiad egy albumot még az ősszel.


Szeretni való kis Yosikim kiad egy Komolyzenés változatu albumot Szeptember 25.-én.
bővebb infó és videó:http://www.soundofjapan.hu/yoshiki-komolyzenei-albummal-jelentkezik/




További hírek Hétfőn...mentem aludni, a batárom már türelémetlen >_<
Oyasumi ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/