Translate

2013. július 22., hétfő

Hosszú prédikáció a célokról...remélem átmegy!

Előszöris nézzük a képet!!

A Kis emberke aki az úton akar haladni, ami jelképezi az életet...és a jövőt, az Te magad vagy. A kezében tartja az álmait...ami a Te saját álmod...Mint nekem Japán.

Nézzük sorrendbe talán...Van két part az út mentén...egy amibe csak ketten és egy másik amibe 3-an is vannak akiket meg neveztek... Vegyük talán az 1.partot.

1.part:

a,Társadalom. Talán nézzük meg mit is rejt ez a szó: A társadalom a közös lakóterületen élő emberek összessége, akiket a közös viszonyrendszerük és intézményeik – gyakran a közös érdeklődésük, ismertetőjegyeik, kultúrájuk – megkülönböztet más csoportok tagjaitól.

Nos ez érdekes... emberi nyelven a társadalom megfogalmazza hogy mit és hogyan kell tenned. Nos igen, vannak szabályok, amik lehetővé teszik az életed biztonságát, és nem is ezekről beszélek én most...hanem arról hogy ha van egy álmod, mint nekem hogy KI JUTOK JAPÁNBA akkor a társadalom belefog szólni, hogy nem teheted! hiszen Te Magyar Vagy!!!!
Én kéremszépen, nem tartom magam Magyarnak..de! bár szégyenkezve, bevallom Magyarországról származom. Ugyan is nem igazán tudott még nekem ez az orszég oylat adni ami igazán büszkévé tudna engem tenni. SEMMIT...és ha most az az érv hpgy még fiatal vagyok, ahhoz hogy ilyet állítsak, akkor azt mondom, kedves kritizáló....A körülöttem lévő, érett, felnőtt embereken se látok máést mint hogy rabjai lennének, kicsiny megrepedezett és értékekben szinte nulla országunknak...szinte epekedve vágynak más országba...de Magyarország láncai ide kötik...

Vissza térve...Ahoz hogy elindulj, és leszard azt a nagy Társadalmat, ami szinte semmit nem ért el...magadnak kell egy külön társadalommá válni...saját elvekkel...saját rendszerrel.

b,Pesszimisták: oyan emberek, akik még a legjobb dologban is a rosszt keresik, és azt is találják meg. Ilyen  ember mindig lesz...és soha nem fogynak el...A lényeg hogy Te magad Optimista maradj, aza z lásd a jót, és töröld a rosszat.

2.part:

a,Rokonok: Családodba tartozó egyének, akik a legtöbszőr mondják hogy melletted vannak, de mikor igazán kellene...hát igen van hogy ellened fordulnak. Lehet hogy csak óvásból, lehet hogy csak azért mert nem akarnak elveszíteni...De így is úgy is vissza fognak húzni az elején...De neked tovább kell menned, és ha látják hogy igazán akarod, támogatni fognak...Az egyik legnehezebb dolog meggyőzni a családot, de egyben a legkönynebb is...csak őszintén akarnosd kell célod!.

b,Barátok:Családba ugyan nem tartozó emberek, akik mégis csak közel állnak hozzád.
Az igaz barát az ki akár mit csinálsz és akár hol ő melletted lesz, akár veled csinálja, akár csak áll mögötted és büszkén mondja: Ő az én haverom emberek!!! A barátokat is elég nehéz meggyőzni egy célról...de könynebb mint a családot...Bár itt nagyobb a veszélye annak hogy elveszíted azt akiről azt hitted hogy szeret. Hisz akár mit is csinálsz két féle csoport fog melletted álni mindig, a család éls az igaz barát.

 c, A velgnehezebb dolog:Félelem!
Elképzelem hogy ott vagyok Japán előtt, mintha egy szoba lenne, átvergőttem mindenen, vvolt csalódás, és pozitív előre törés...de meghőköltem, hoszen változást hoz az életembe ha belépek azon az ajtón...És elgondolkozok....



Nézzük egy másik szemszögből.


Vagy Te és az álmod...Haladsz vele az úton, nem teszed arréb, nem mondasz le róla, hoszen mindennél jobban ezt akarod....Az első akinek elmondod aza szüleid köre...a család. Mint leírtam ők óvni fognak, de ha sarkadra állsz és büszkén kiáltasz " ÉN EZT AKAROM! MEGCSINÁLOM!!"
Akkor ők melléd fognak állni. A társadalommal nem tudsz mit kezdeni...csak azt hogy ha a felesleges dolgokat, mint vallási nézet, hovatartozás és stb ott hagyod a fenébe, és saját társadalommá válsz, saját szabályokkal. A barátokkal bizony nem lesz könnyű, lesznek akik ott hagynak és azt mondják "Hüléye vagy! Ezeket úgyse gondolod komoylan, ahoz te beszarivagy!" És lesznek akik ezt mondják majd:" Én itt vagyok, haver! Számíthatsz rám, megtudod csinálni, hiszek benned!"
Jönnek majd az emberek, akiket megismersz majd és megkérdik hogy mi a te álmod, elmondod és kinevetnek: " ha ha ha nahát ekkora hüyleséget! Ezt úgye lehet megcsinálni, te ezt nem tudod, senki se csinál iylen őrültséget manapság" De te felállsz és elmondod a célod!! határozottan leoltod, hogy ez a te életed, és te képes vagy rá tudod....és akkor jön aza  bizonyos ajtó amit át kell lépned hogy megkapd a célod...A félelem...

Megállsz és bele gondolsz, jöttem és jöttem de még is minek? Tényleg kell ez nekem? Tényleg ezt akarom? Képes vagyok rá? Megérdemlem egyáltalán én ezt?---és ekkor barátom egyet tudok neked mondani...nézd vissza...Hangosan mondtad célod, felvállalva ezt mésok előtt. Szembe szálltál az emberiséggel hogy elérd amit akarsz. "Barátokról" voltál képes lemondani azért hogy megkapd amire vágytál. A csládoddal képes voltál komoylan beszélni és kiállni eléjük...felvállaltada célod mindig...És most egy kis szaros ajtót nem vagy képes át lépni? Ember!!! Te bármie képes vagy...nézd csak meg, honnan jöttél, zéd csak meg, ki voltál mikor elindultál, hitted volna hogy szembe mersz szállni bárkivel ki az utadra áll és hátráltat? Most miért állnál a saját utadra saját magad elé...EMber lépj be! A cél ott van előtted és te...amiken keresztűl mentél...megérdemled!!!    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/