Translate

2013. július 4., csütörtök

Friss hírek !

LUNA SEA

A régi nagy öregek..ha nevezhetem őket így ^^"
Augusztus 28-án új kislemezt adnak ki. 

 LIPHLICH

Egy őrült együttes, jó zenével aki Július 24-én adja ki az egyik kislemezét.

 D

A D együttes nekem a snow White számukkal örök kedvenc marad és fel is jegyeztem őket a télibandák közé...nekem mindig azok lesznek. De most még is nyéron mégpedig augusztus 28.-án jelenik meg egy új kislemezük.

 

Kameleo

Nem is olyan régen alakult együttes,szeptemberben-4.-én- jelenteti meg az új kislemezt.

 Kaya

EGy olyan izé akitől félek...Nőihangon beszél Férfi hangon énekel nem is akarok vele foglalkozni T^T iylesztő egy "ember"...nah de a lényeg július végén jön az új kislemez-Taboo néven- és az új DVD. 

 

Acid Black Cherry

Megint csak egy illető kinek nemével szemben kétségeim vannak...és egyszerűen lehetetlennek tartottam hogy Hizaki után való nyomozásom során találtam bizonyítékot hogy bizony himbálódzik vlami lába közt eredetileg (is)...és ennél az embernél viszont nem találtam semmi videó, vagy írásos szöveget bizonyíték gyanánt. De mindegy is hizsen imádom a hangját és a zenéit is... ^^ Nos a hír miután kifejtettem bő és összeszedett gondolatokban a véleményesm Yasu-ról:
Július 17-én új kis lemez és DVD....^^"

 

Black Gene For the Next Scene

A hosszú névvel meg áldott és egyszerű bolondsággal felszentelt fiú együttes július 24-én új kislemezt ad ki. És augusztuban-28.-án- jön az albumuk, még pedig az első.  De aranyosak a klippben xD
 

 Vamps

Zeneileg igazán jó együttes Európába látogat, bár csak 4 országot érintően...és mint azt megszoktuk hazánkat persze hogy kihagyják...de sebaj majd eljön az az idő is mikor hazánkba ömlik a Japán kultúra!  *^*

szeptember 28: Barcelona, Spanyolország (Sala Apolo)
október 1: Párizs, Franciaország (L’Olympia)
október 3: Berlin, Németország (Kesselhaus)
október 7: London, Egyesült Királyság (O2 Academy Islington)

 Forrás:

http://www.soundofjapan.hu/ 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/