Translate

2012. október 22., hétfő

Zeneee

Jajj és végre egy kis japán zene az oldalra. ---> Itten e!
Amúgy a zene SuG. Japán pop rock. 5 tagból áll. És ha már itt vagyok egy rövidke bemutatás. Énekesük Takeru. Egyik gitáros Masato, a másik Yuji (kiejtése:Judzsi) basszus gitáros: Chiyu( Csijú) és a dobos Shinpei.

És még kaptok ezen kívül 2 zenét, két magyar számot. Ezeket énekelgetem mostanában :)

Zorán-Kell ott fent egy ország
 Egy nagyon szép, lassú szám, ritkám bírom ki sírás nélkül. Erről a számról mindig az egyik legjobb barátnőm jut eszembe, aki már 6-7 éve meghalt egy autóbalesetben. TwT
Ngyon hiányzik!!! Kitti!!! innen a a Földről üzenem neked, abba a bizonyos országba: Nagyon Hiányzol! Nem csak nekem, minden barátodnál, kit itt hagytál az anyukáddal együtt. Nagyon hiányoztok! TxT Nem rég találtam meg a kis kék nyulat amit kaptam tőled szülinapomra, még mindig a te illatod van benne!!!

Nah jó a szívszorongatásos dal után jöjjön egy kicsivel boldoggal, de csak egy kis leheletnyivel....
FankaDeli km. Andi-Gyermek
Nagyon szeretem, nemrég hallottam mikor egyik osztálytársam osztotta meg, és azóta hallgatom *-*




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/