Translate

2012. október 16., kedd

Jó éjszakát!!

Ma nagyon elfáradtam! (_ _)zzzZZZzzz
Nos Voltam ma városban, kórházban...ott vagy 5-6 órát vártam :S Mostanában sokat is fogok oda járni....DE EZ NEM RONTHATJA EL A KOREAI HETET. ^-^
Ma is hulla fáradtan neki álltam a Shinee témának és hát  a végére már majdnem elaludtam itt a billentyűzet felett xD Szóval tényleg fáraszt nap volt...a tiétek hogy telt?


Nah de bármilyen nehéz is nagy erőt kell vennem magamon, hisze ez még a hétből a második nap és még a suli is vissza van. Bár a pénteket már nagyon várom! *-* ^-^ találkozok egy nagyon jó barátommal *-* elmegyünk pizzát enni xD
Nah jó nem térek el a témától xD
Csak azért kezdtem el írni ezt a bejegyzést hogy jó éjszakát kívánjak pár nagyon aranyos képpel ^^





























Hát akkor Oyasumi!! Na meg Anyeonghi jumuseyo! (^v^)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/