Translate

2012. október 14., vasárnap

Képzavar!!!

Nem rég katam egy linket egy haveromtól...egy zenés videót.  Hát elkapott az agyfasz, de rendesen. Nem értettem a videót!!!!!
Linkelem:http://www.youtube.com/watch?v=mLmEHX6qTkg
 Meghallgattam és a reakcióm....
Mi a fasz?!












 Hát ez....
Nem értem!!!!












Death Note + Maximum the Hormons + GazettE.

WTF?!








Hogy jönnek ezek egy képbe? Az oké hogy a videó ami megy közben GazettE, és a zene Maximum The Hormone. De akkor meg miért nem ez van kiírva: Maximum the Hormone- The GazettE...bár ennek se sok értelme van mert még is  mi közük van egymáshoz?! De az hogy Death Note!!!! Az meg mi a f*szom?! Oké...tisztában vagyok vele hogy a Death note egyik zenéje az a videó alatt elhangzó zene, de akkor meg a GazettE hogy jön a képbe?!  Ez őrület! Ezen totál fent akadtam! Legalább lenne feltüntetve a Maximum the Hormone neve. De még az sincs.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/