Translate

2012. október 14., vasárnap

Pokémon!



Sokunk kedvence volt ez az anime kiskorunkban...akár még most is boldog szívvel gondolunk arra amikor néztük ahogy Pikachu és Ash harcolnak az igazukért *-*
Egyik napon nagyon unatkoztam, almát ettem és felmentem Youtubra...nem tudtam mit hallgassak és ekkor ránéztem az almára a kezemben...Eszembe jutott hogy nemrég láttam egy képet ahol kajából csináltak Pokeballt. Így gondoltam miért is ne és a fogaimat bevetve elkészítettem ezt:

 És természetesen hozzá a Pokemon főcím dalát énekeltem és hallgattam.  ^^"
Nha hogy tetszik:?! xD
A célom az, hogy jó legyek, hű társam oldalán...(^o^)
Dalszöveg ^^
A célom az, hogy jó legyek
Hű társam oldalán,
Oly sok a harc, a küzdelem,
De győzelem vár ránk!

Kalandra hív a messzeség
Így megismerhetem.
A Pokémonok hű szívét,
Mely így ver odabenn!

Pokémon! Szerezd meg hát mind!
Csak te és én,
Mi győzünk a legvégén
Pokémon!
Ó, te igaz barát,
A győzelem vár ránk.

Pokémon! Szerezd meg hát mind!
Szívünk együtt ver,
Az út végén vár a siker.
Vigyázz rám, ó te jóbarát!
Pokémon!
Szerezd meg hát mind!
Szerezd meg hát mind!

Ki szembeszáll, az elveszett,
Hisz szívünk oly erős,
Lelkünk a harctól nem remeg,
Hát tarts velünk és győzz!

Egy jó csapat, kit itt találsz,
Sok igaz, hű barát,
Feltartalak hát, ne tétovázz
Jöjj, nagy út vár ránk!

Pokémon! Szerezd meg hát mind!
Csak te és én,
Mi győzünk a legvégén! Pokémon!
Ó, te igaz barát, a győzelem vár ránk.
Pokémon! Szerezd meg hát mind!
Szívünk együtt ver,
Az út végén vár a siker.
Vigyázz rám, ó te jóbarát!
Pokémon!
Szerezd meg hát mind!
Szerezd meg hát mind!
Szerezd meg hát mind!
Szerezd meg hát mind!

Pokémon! Szerezd meg hát mind!
Csak te és én,
Mi győzünk a legvégén! Pokémon!
Ó, te igaz barát, a győzelem vár ránk.
Pokémon! Szerezd meg hát mind!
Szívünk együtt ver,
Az út végén vár a siker.
Vigyázz rám, ó te jóbarát!
Pokémon!
Szerezd meg hát mind!
Szerezd meg hát mind!
Pokémon!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/