Translate

2012. október 29., hétfő

Fogak

Ma voltam a szájsebészedet >< kiszedték az egyik bölcsesség fogam O-O Nagyon fájt ><" De már szerencsére itthon vagyok, nagyon ügyesen kiszedték az állkapcsomból azt a pici fogat

Ez volt az a pici fog amiért szenvedtem és ebből még van egy ><

Azt hittem hogy elájulok xD
 Nah jó hogy ne csak az én fogmaról szóljon ez a bejegyzés, legyen szó más emberek fogazatáról is.
Pl.: első Kirishou a Golden Bomber fő tagja:
 Hát kicsit szét áll szegénynek a foga, de mi ezért is szeretjük őt ^^






















Bill Kaulitz a Tokio Hotel énekese:
Rengeteg foga van és abból kettő olyan mint a vámpír fog xD kissé élesek...de megcsináltatta őket.



















Shinpei...a SuG dobosa:

















Nah jó nem elemzem a srácok fogsorát xD  Nah.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/