Translate

2012. október 19., péntek

Teen Top!

Nah róluk már igyekszek többet írni. Bár nehézkesen megy a gépelés mind a két kezemen rögzitő sin van. :S Na de nézzük a Teen Toppot.

1. tag: Ahn Daniel

beceneve: Niel
      1994 augusztus 16-án született.
17éves.
   177 cm és 54 kg.
Szöulban született.
Eredeti hajszíne: Fekete, szeme: Barna.
Gyerek korában is szerepelt musicalekben.


2.tag:Lee Chan Hee

becenév :Chunji
1993. október 05.-én született.
18 éves
Seongnam-ban született.
173 cm
Szeme sötétbaran és 
eredeti hajszíne meg fekete. 



















3.tag:Bang Min Soo

Beceneve: Cap
1992. november 04.-én született Szöulban.
178 cm.
Haja: fekete volt
szeme meg sötét barna.






























4.tag: Lee Byung Hun

Becenév:L.Joe
1993. november 23-án született Szöulban.
171 cm. Szeme barna, haja fekete.
Tud hegedülni, zongorázni és jól beszél angolul.
Hobbija a színészkedés.

















5.tag: Choi jong Hyun

Becenév:ChangJo
1995. november 16.
Ő is Szöulban született.
177cm  58 kiló
Haja fekete, szeme sötétbarna.
Társaságban mindig kicsit zajos, szeret a középpontban lenni, pláne ha épp humorról van szó
  ő a legfurcsább tag
Képzi  magát a harcművészetekben
 fotogén alkat
Szeretne ő is olyan folyékonyan beszélni angolul mint L.Joe
Tériszonya van
szeret Legozni  xD
Elég érett a korához képest, de ha kell tud nagyon aranyos is lenni
Szereti kijavítani az emberek kiejtését, ha éppen helytelen


6.tag:Yoo Chang-hyun

bece neve: Ricky
1995. február 27.-én született Szöulban.
172 cm
Haja:fekete szeme barna
Szabadidejében szívesen filmezik,
 tud zongorázni
 Leggyakrabban azt hiszik, hogy Ő a maknae a csapatban, (legfiatalabb tag)nem pedig ChangJo.

Ezzel a tagok végéhez értünk. Még felkerül pár zene meg a szokásos elköszönés is ^^







8 megjegyzés:

  1. A ChangJo képen nem a Teen Top tagja van!!! Hanem az F.T. Island. tagja Choi Jong Hun!!! Hasonlítanak de nem kéne összekeverni őket!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sajnálom!! Ne haragudj!! Nem lehetek tökéletes...itt kezdtem megismerkedni a k-poppal, szóval nem tudhattam. Javítom a hibáim...
    (mentem meghalni (.__.) *életutálat* )

    VálaszTörlés
  3. Semmi gond csak figyelmeztettelek..:)) Én már elég rég óta kpop-er vagyok, és sajnos akaratlanul kiszúrom a bakikat!

    VálaszTörlés
  4. Értem. ^^ én is így vagyok a Jrockkal ^^"

    VálaszTörlés
  5. Azt is nagyon szeretem....*o*

    VálaszTörlés
  6. niel <3 szerelmem *-*

    VálaszTörlés
  7. http://animecsajalkot.blogspot.hu/2013/08/kulon-kommentelomnek.html ^^

    VálaszTörlés

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/