Translate

2013. április 16., kedd

PSY-ról véleméyn

Nos megint alkotott ez az érdekes papsas PSY...nos a klipp vicces. Nagyon beteg ez a pasas xD és bunkó is xS Bár tény néha én is lennék ilyen bunkó másokkal...egyszerűen csak lelökném őket a torna gépről vagy csak beszólnék valakinek egy jót...na de hát mivel szeretném meg őrizni azt az így is kicsi szeretetet amit táplálnak felém, így nem teszem...na nézzük azt az új "zenét"... szerintem zeneileg nagyobbat ütött a Gangnam Style, sőt több zenei érték van benne mint a gentleman számában....nos nem kerülgetem hogy belinkeljem így hát *link*:

nos ahogy ismerhettek nincs vége a bejegyzésnek ezzel...most újra hallgattam azt a számot amitől híres lett...és hát nagyon hiányzik nekem belőle valami. Ez azért is lehet mert szinte csak feldolgozásban hallgattam ezt a számot...ugye tudjátok mire gondolok...
eredeti:

És a két feldolgozás amit szeretek:
szerintem így jobban kivan töltve k-poppal.
És a másik:
Nem is tudom hogy mikor halottam először ezt a csajt. De egyből elragadott a hangja *-* nagyon ügyes...szinte felismerhetetlen a Gangnam Style, de talán így még igazi zenének is elfogadható. ^^"


Természetesen PSY-nak van pár nem túlzottan ismert száma (bármint így a nagy világban)


 RIGHT NOW 

 

KOREA (kedvences)
 Imádom az utolsó számot ^^
Most kedvem támadt táncolni és küzdeni....a céljaimért...nem északkal!! >< xD
szeressük azt is csak félek tőlük T^T 

 
 
 U.I.: 
Ne bántsátok Daesungot Északiak!!!!!!!!
 
Már így sincs szeme xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/