Translate

2013. április 16., kedd

A halál akkordja

"Az egy olyan zenei sor amit ha le játszol megnyílik előtted a rejtett halál összes titka." -gondolta régen a kis Maya...úgy 9 éves lehettem mikor arra akartam rájönni hogy hogy is működik a halál...és terveztem ha nagyobb leszek írok egy történetet a Halál akkordja címmel. Mint ma megtudtam, és már régebben is gondoltam hogy nem csak én kötök zenét a halál pillanatához...Liszt Ferenc szavainak tanultuk e pár sort:
  „Mi más is életünk, mint előjátékok szakadatlan sorozata ahhoz az ismeretlen dallamhoz, amelynek első, ünnepélyes hangját a halál csendíti meg?"

Engem ez a pár sor úgy meghatott énekórán hogy leírtam a füzetembe, még az énektanár szúrós pillantása sem tudta megakadályozni kezemet a körmölésben...ugyanis most végre éreztem...nem csak én gondolom így...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/