Translate

2013. április 7., vasárnap

J-rock képek



xD ez nagyon jó :D El tudom róluk képzelni hogy ilyen hülyék ^^
AMúgy ezt szeretem a Japánokban, hpgy idióták, persze jó értelemben-mint én.
Képesek hülyülni, képesek idiótaságokat csinálni a kamera előtt és ezen jó ízűen nevetni.
Ők pont olyanok mint a normális emberek ^-^
 fordítás:
Kyo: Die, hozzám jösz? Die:Most szórakozol, ugye? O_O
 Imádom az ilyen rajzokat, tök jól meg van csinálva...én is alkottam egy hasonlót, bár ennél rosszabb lett tuti, de elmegy (kép lent)
Nah itt van:
Kritika: Az ábrázolás jó, Kenji és Kirishou feje jól el van találva, illetve igazán vicces hogy Yutaka melltartóban van ábrázolva...de Jun, rossz lett, borzalmas. Szóval Yamazaki Maya, ez egy silány és rossz munka az értékelésem....


Ebbe a képbe bele estem, olyan helyes és jól néz ki. Imádom Mayát!!
kicsit hasonlít a Block B-ből Zicora

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hali...Anata no namea wa nandesuka....^-^ /Mi a neved?/